بهره‌مندی 11 هزار فعال قرآنی از خدمات صندوق هنر
کد خبر: 4126733
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
ابراهیم کرمانی‌نژاد خبر داد:

بهره‌مندی 11 هزار فعال قرآنی از خدمات صندوق هنر

مدیر کل دفتر آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از بهره‌مندی 11 هزار فعال قرآنی از خدمات صندوق اعتباری هنر خبر داد.

بهره‌مندی 11 هزار فعال قرآنی از خدمات صندوق هنر

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآنی وزارت ارشاد از قرار گرفتن شش هزار فعال قرآنی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی صندوق اعتباری هنر در آستانه میلاد مبارک حضرت مهدی (عج) خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر با اتمام طرح پالایش فعالان عضو صندوق اعتباری هنر که با همکاری صندوق و گروه قرآن و عترت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها صورت پذیرفت؛ یازده هزار نفر به عضویت صندوق در آمده و برای شش هزار نفر که متقاضی بیمه تأمین اجتماعی بودند، معرفی‌نامه‌ صادر شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآنی وزارت ارشاد بیان کرد: بر اساس آمار ثبت‌نام‌های صورت گرفته، گروه مربیان شاغل در مؤسسات قرآنی با عضویت بیش از 7500 مربی قرآن و عترت، دارای بیشترین متقاضی است.

کرمانی‌نژاد اظهار کرد: گروه حافظان قرآن کریم، قاریان و مرتلان قرآن کریم، فعالان حوزه آواها و نغمات دینی، مفسران، مترجمان، پژوهشگران و مصححان قرآن کریم، داوران مسابقات قرآن کریم، خادمان، چهره‌ها و پیشکسوتان قرآن کریم، طراحان و تولیدکنندگان سامانه و نرم افزار قرآن و عترت، حافظان کل نهج البلاغه و یا صحیفه سجادیه در رتبه‌های بعدی از حیث جمیعت تحت پوشش این بیمه، قرار دارند.

وی در پایان افزود: با اتخاذ تدابیر صورت گرفته، متقاضیان جدیدی که طبق آیین‌نامه بیمه فعالان قرآنی مشمول استفاده از این خدمات باشند می‌توانند در اوایل سال جدید و همزمان با بازگشایی بخش «ورود به طرح پالایش و ثبت درخواست عضویت در صندوق اعتباری هنر» در سامانه حمد به آدرس qia.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ن.و.ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۱
0
0
خب خدا رو شکر.. عده ای از فعالان این حوزه ناراحت بودن از نارساییها...
captcha