۱۳۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان‌جنوبی اعطا شد
کد خبر: 4126179
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

۱۳۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان‌جنوبی اعطا شد

آیین واگذاری ۱۳۸۰ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی همزمان با سراسر کشور انجام شد.

آیین واگذاری ۱۳۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۱۴ اسفندماه در آیین کشوری واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های نیازمند که با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، رییس کمیته امداد کشور و رئیس بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همراه بود، اظهار کرد: امروز به بهانه سالروز تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد دل نیازمندان در سطح کشور شاد شد.

وی با بیان اینکه این کار به صورت مشارکتی بین نهادهای انقلابی با محوریت کمیته امداد انجام شد، افزود: سهم خراسان جنوبی از ۲۳ هزار واحد مسکن، ۱۳۸۰ واحد مسکونی است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه استان خراسان‌جنوبی ششمین استانی بود که از این ۲۳ هزار واحد سهم داشت، تصریح کرد: این کار بزرگ با همراهی نهادهایی چون کمیته امداد، بنیاد  مسکن، بنیاد مستضعفان و بسیج سازندگی انجام گرفت و توانستیم در پایان سال دل نیازمندان را شاد کنیم.

بهره‌گیری از ظرفیت شبکه خیران در تأمین مصالح ساختمانی، تامین مسکن برای اقشاری که بیشترین نیاز را دارند، تکمیل مساکن مربوط به مددجویان، اولویت تکمیل مسکن مددجویان در طرح نهضت ملی مسکن، هم آهنگ شدن نهادها در گره گشایی از مردم و بهره گیری از ظرفیت مردم از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره و تاکید شد.

در پایان این جلسه به طور نمادین کلید سه واحد مسکونی به صورت نمادین به مددجویان اهدا شد.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha