بیش از هزار نفر در مسابقه کتابخوانی صعود ۴۰ ساله شرکت کردند
کد خبر: 4126097
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

بیش از هزار نفر در مسابقه کتابخوانی صعود ۴۰ ساله شرکت کردند

رئیس دانشگاه مجازی المصطفی از موفقیت ۵۹۰ نفر شرکت‌کننده در مسابقه کتابخوانی صعود ۴۰ ساله خبر داد.

سعید ارجمندفر، رئیس دانشگاه مجازی المصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سعید ارجمندفر، رئیس دانشگاه مجازی المصطفی، امروز 14 اسفند در جمع برگزیدگان و دست‌اندرکاران مسابقه کتابخوانی «صعود ۴۰ ساله» در سخنانی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در عصر کنونی اظهار کرد: جهاد تبیین یک ضرورت است و همه نهاد‌ها باید تلاش کنند تا برکات، ثمرات، دستاورد‌های انقلاب اسلامی را در ابعاد مختلف بیان کنند.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه ادامه داد: جهاد تبیین یک ضرورت قطعی است که در برابر طوفان شبهات و دشمنی رسانه‌های معاند و تبلیغات دروغین غرب، بایستی آنچنان مسلط باشیم که به صورت علمی و متقن پاسخگوی شبهات باشیم، تا جلاد را به جای شهید و یا منجی تطهیر نکنند.

رئیس دانشگاه مجازی المصطفی با اشاره به وظیفه جامعةالمصطفی در تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی گفت: برگزاری مسابقات آگاهی‌بخش، روشنگر، بیان حقایق و تبیین دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی و امید بخشی به جامعه می‌تواند، بخش مهمی از فضای مسمومی که در ماه‌های اخیر با اغتشاشات و فضای فتنه گرانه بر جامعه حاکم شده را مرتفع سازد.

ارجمندفر اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی صعود ۴۰ ساله به کوشش اداره فرهنگی تربیتی دانشگاه مجازی و همکاری مدیریت روابط عمومی دانشگاه و معاونت فرهنگی تربیتی و اداره کل توسعه منابع انسانی ستاد جامعةالمصطفی در ایام دهه فجر شروع و تا پایان بهمن به صورت مجازی برگزار شد.

وی گفت: در این مسابقه ۱۰۴۷ نفر به صورت مجازی شرکت کردند که هر شرکت کننده‌ای می‌بایست ۲۵ سوال از مجموع ۳۰ سوال طرح شده از کتاب صعود ۴۰ ساله را پاسخ دادند، لذا ۵۹۰ نفر از کل شرکت کنندگان حائز رتبه برگزیده شدند.

در این مراسم به قید قرعه یکصد نفر انتخاب و جوایزی به این افراد اهدا شد.

نتایج و اسامی برندگان فردا، دوشنبه ۱۵ اسفند در اتوماسیون اداری المصطفی و صفحه پرتال مسابقات اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha