نیروهای انقلابی نقش مهمی در رفع شبهه دارند
کد خبر: 4125369
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
سردار عبدالله‌پور:

نیروهای انقلابی نقش مهمی در رفع شبهه دارند

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش رفع شبهه توسط پاسداران و نیروهای انقلابی را بسیار مهم و مؤثر دانست و گفت: دشمن همواره در حال پمپاژ شبهه به جامعه و به‌ویژه نسل جدید است لذا رفع شبهه و اصل مشارکت در بحث و تحقق جهاد تبیین دارای اهمیت بسیار مهمی است که باید توسط پاسداران مورد توجه قرار گیرد.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز، 10 اسفندماه در دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صادقین که در سالن اجتماعات مرکز عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری جلسات صادقین و صالحین یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم و تأثیرگذار است، اظهار کرد: اخلاص و خلوص نیت در انجام کارها نشان‌دهنده وحدت در انجام امور بوده که این مهم در نهاد سپاه پاسداران قابل مشاهده است‌.

وی با تأکید بر لزوم توجه به داشتن خلوص نیت در کارها توسط تمامی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: اخلاص در انجام امور باید در اولویت قرار گیرد و همچنین گفتار، رفتار و عمل یکسان باشد زیرا در این صورت می‌توان در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌ رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش رفع شبهه توسط پاسداران و نیروهای انقلابی را بسیار مهم و مؤثر دانست و گفت: دشمن همواره در حال پمپاژ شبهه به جامعه و به‌ویژه نسل جدید است لذا رفع شبهه و اصل مشارکت در بحث و تحقق جهاد تبیین دارای اهمیت بسیار مهمی است که باید توسط پاسداران مورد توجه قرار گیرد.

عبدالله‌پور با اشاره به اعتراف نویسندگان غربی در خصوص پیشرفت نظام‌ جمهوری اسلامی بیان کرد: کتاب‌هایی که کشورهای غربی در خصوص پیشرفت‌های جمهوری اسلامی نوشتند قابل تأمل است زیرا پیشرفت کشور به حدی قابل مشاهده است که اندیشمندان غربی هم توان تکذیب آن‌ را ندارند.

وی از وجود بیش از 100 پایگاه مقاومت بسیج نیمه‌کاره در گیلان خبر داد و گفت: در طول هفت سال گذشته تلاش کردیم تا تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج نیمه کاره را تکمیل کنیم که اکنون تنها 167پایگاه بسیج نیمه تمام در گیلان داریم.

حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان هم با بیان اینکه هجمه دشمن علیه سپاه پاسداران نشان‌دهنده میزان قدرت این نهاد انقلابی در بین ملت‌های آزادی‌خواه است، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از انقلابی‌ترین نهادهای کشور بوده و به نوعی حافظ و نگهبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به همین دلیل سپاه توسط استکبار و آمریکا تحریم شده و مورد هجمه‌های گوناگون قرار گرفته است.

وی سپاه پاسداران را یادگار و امانت شهدا و جانبازان دانست و افزود: سپاه پاسداران یادگار شهدا و جانبازانی است که با گذشت بیش از 30 سال از دوران دفاع مقدس همچنان با رنج و درد مواجه بوده و به سختی به زندگی روزمره خود می‌پردازند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به حفظ وحدت در کشور توسط ارکان‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: تمام سربازان و پاسداران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برادرانه در کنار مردم هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد آرامش در جامعه و حفظ این نظام مقدس دریغ نمی‌کنند.

محمدی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه عقیدتی و سرگروه‌های صادقین و صالحین در عرصه تبلیغ بسیار مهم و ضروری است، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها سرگروه‌های حلقه‌های صادقین هستند که در پایگاه‌های بسیج طلاب در حال ارائه مباحث آموزشی هستند، لذا با حضور در این دوره‌ها و قرار گرفتن در کنار هم و استفاده از اساتید مجرب و استفاده از تجربیات یکدیگر می‌توانند در سطح شهرستان‌های خود حلقه‌های با کیفیت‌تری را ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha