راه‌اندازی دفتر بیمه فعالان قرآنی در خراسان‌رضوی
کد خبر: 4125159
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷

راه‌اندازی دفتر بیمه فعالان قرآنی در خراسان‌رضوی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان‌رضوی از راه‌اندازی دفتر بیمه فعالان قرآنی در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان‌رضویحجت‌الاسلام سیدرضا حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: بیمه فعالان قرآنی در راستای تکریم و حمایت از فعالان حوزه قرآن و عترت کشور، بهبود معیشت و تأمین رفاه هر چه بیشتر فعالان این عرصه، تأمین و جبران هزینه‌های درمانی و حوزه سلامت فعالان قرآنی، ارتقای منزلت اجتماعی و زمینه‌سازی برای استفاده از تسهیلات دوران بازنشستگی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بر این اساس به‌منظور تسهیل امور بیمه و ثبت‌نام قرآنیان مشمول بیمه، دفتر بیمه فعالان قرآنی در 13 استان از جمله خراسان‌رضوی راه‌اندازی شده است.

حسینی ادامه داد: تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از مربیان قرآنی تحت پوشش بیمه‌های قرآنی در سطح استان قرار گرفته‌اند، ضمن اینکه ثبت‌نام از فعالان قرآنی که مشمول این بیمه می‌شوند همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان‌رضوی درخصوص اولویت‌بندی مشمولان بیمه افزود: در ثبت‌نام مدیران، مربیان و فعالان قرآنی که مورد تأیید مؤسسات و خانه‌های قرآن باشند محدودیتی نداریم، اما مربیان قرآن در اولویت هستند.

حسینی گفت: افراد مشمول بیمه فعالان قرآنی می‌توانند به دفتر بیمه فعالان قرآنی در طبقه اول سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی واقع در خیابان آیت‌الله مدرس مراجعه کنند و یا از طریق کانال اتحادیه در پیام‌رسان ایتا به آدرس @etehadie_quran_ostan_khorasan از شرایط و روش ثبت‌نام مطلع شوند.

انتهای پیام
captcha