خبرگزاری ایکنا می‌تواند پشتوانه‌ فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها باشد
کد خبر: 4124885
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
عبدالحسین کلانتری:

خبرگزاری ایکنا می‌تواند پشتوانه‌ فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها باشد

معاون فرهنگی وزیر علوم با اشاره به ظرفیت رسانه‌ای جهاد دانشگاهی گفت: دو مجموعه ایکنا و ایسنا می‌توانند در حوزه رسانه‌ای پشتوانه مناسبی برای فعالیت‌های دانشگاه‌ها باشند.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، در این جلسه که با حضور رشید جعفرپور، قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و مدیران معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار شد، عبدالحسین کلانتری، ضمن تقدیر از برگزاری جلسه، سازمان جهاد دانشگاهی را مجموعه‌ای پویا، بانشاط، انقلابی و منشا اثر دانست و تاکید کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی به دلیل داشتن روحیه جهادی معمولا توانسته با خلاقیت و پشتکار، ارتباط وثیقی با بدنه دانشجویی داشته و آثار ماندگاری در حوزه پیشرفت و توسعه علم و فناوری و فرهنگی داشته باشد.

وی ضمن اشاره به سابقه فعالیت‌های مشترک دو مجموعه، افزود: برگزاری جشنواره مناظرات دانشجویی می تواند محمل خوبی برای فعالیت مشترک هم افزا باشد.

معاون فرهنگی وزیر علوم با اشاره به ظرفیت رسانه‌ای جهاد دانشگاهی افزود: دو مجموعه ایکنا و ایسنا می‌تواند در حوزه رسانه‌ای پشتوانه مناسبی برای فعالیت‌های دانشگاه‌ها باشند.

کلانتری ضمن اشاره به فعالیت‌های فرهنگی که توسط واحدهای جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌ها به انجام می‌رسانند، افزود: در بحث‌های رسانه‌ای باید رویدادهای دانشجویی در اولویت باشند.

در ادامه علیرضا کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی، نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از برگزاری جلسه مشترک، عنوان نمود: همکاری مشترک دو مجموعه معاونت فرهنگی وزارت علوم و جهاد دانشگاهی می‌تواند زمینه مناسبی برای رشد فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها باشد.

وی با بیان سابقه فعالیت‌های فرهنگی در جهاد دانشگاهی افزود: ایسپا به عنوان مرکز افکارسنجی دانشجویان می‌تواند مرکز ثقل سنجش فضای فرهنگی دانشگاه‌ها و تسهیل در دسترسی به پایش فرهنگی دانشگاه‌ها باشد.

کلانتر مهرجردی همچنین ضمن تقاضای حضور معاون فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی در شورای فرهنگی دانشگاه‌ها افزود: تجربه برگزاری مسابقات مناظرات دانشجویی فرصت خوبی برای برگزاری آن به صورت مشترک در سطح ملی است.

در ادامه مدیران حاضر در جلسه به نقطه نظرات مختلف برای هم افزایی و همکاری مشترک پرداختند.

انتهای پیام
captcha