نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه آزاد نقده با فرمانده سپاه شهرستان برگزار شد
کد خبر: 4124799
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه آزاد نقده با فرمانده سپاه شهرستان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی اساتید، روسا و دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی نقده با حضور فرمانده سپاه این شهرستان در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه آزاد نقده با فرمانده سپاه شهرستان برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اکبر قاسمی کهریزه رییس دانشگاه آزاد اسلامی نقده، امروز 8 اسفند در نشست هم‌اندیشی با فرمانده سپاه نقده که در سالن جلسات این شهرستان برگزار شد، گفت: جوانان بااراده، توانمند و متعهد می‌توانند هر مشکلی را که در کشور وجود دارد، برطرف کنند.

وی ادامه داد: تمامی کسانی که برای اعتلای کشور و نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف اعم از تولید علم و دانش، امور نظامی، صنعت و ... تلاش می کنند، ثابت کرده‌اند، عاشق وطن خودشان هستند.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی نقده با بیان اینکه، تمایز اصلی سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با سایر ارتش‌های دنیا را در معنویت، باورهای دینی و اعتقادی دانست، گفت: امروز به همت جوانانی که در سپاه خدمت می‌کنند، دانش و فناوری پیشرفته‌ترین تجهیزات دفاعی و امنیتی را در اختیار داریم، که موجب هراس آمریکا و رژیم صهیونیستی و همبستگان اسکتبار جهانی است.

وی با بیان اینکه،

امروز در شرایط سخت جنگ ترکیبی و شناختی هستیم، لازمه مقابله با آن جهاد تبیین می‌باشد، ادامه داد: امیدوار هستیم با سعی و تلاش جوانان ما در  سپاه و بسیج در همه  عرصه‌های خدمت سازندگی و محرومیت‌زدایی، تولید علم و دانش و فناوری، دفاعی، امنیتی و.... پیشرفت‌های قابل‌توجهی رخ دهد.

سید جاوید مرتضوی صدقیانی فرمانده سپاه نقده با بیان اینکه در زمینه‌های مختلف در طول همه این سال‌ها پیشرفت‌های قابل‌توجهی رخ داده است، ادامه داد: همه این پیشرفت‌ها در سایه همت مردم محقق شده است، پس لازم است، از ظرفیت مردمی کشورمان نهایت استفاده را کنیم.

انتهای پیام
captcha