پاسداری از انقلاب اسلامی مدال افتخار است
کد خبر: 4124419
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
استاندار کرمان:

پاسداری از انقلاب اسلامی مدال افتخار است

فداکار پاسداری از انقلاب اسلامی را افتخار و مدال بزرگ معنوی دانست و گفت: سپاه مجموعه‌ای از هر آن چیزی است که انقلاب نیاز دارد و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد سپاه پای ثابت کار دفاع از انقلاب است.

دیدار استاندار کرمان با ثاراللهیان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۶ اسفندماه در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان و جمعی ثاراللهیان، پاسداری از انقلاب اسلامی را افتخار و مدال بزرگ معنوی دانست و گفت: انتخاب روز ولادت امام حسین(ع) به‌عنوان روز پاسدار انتخاب بامسمایی است؛ امام حسین(ع) همه هستی خود را برای دین گذاشت و کار سپاه نیز همین است.

وی با بیان اینکه سپاه صرفاً نظامی، امنیتی، سازندگی و... نیست بلکه مجمعی از هر آن چیزی است که انقلاب نیاز دارد، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از بار امنیتی، سازندگی و... بر دوش سپاه است؛ حتی جاهایی که دولت‌ها کوتاهی می‌کنند، در حوزه حوادث غیرمترقبه، خدمات، در دور زدن تحریم‌ها و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد سپاه پای ثابت کار دفاع از انقلاب است.

فداکار تصریح کرد: سپاه به لطف الهی، اخلاص پاسداران و خون شهدا در همه حوزه‌ها درخشیده و در حوزه دیپلماسی هم خوب عمل کردند. کماکان زحمت بزرگی بر دوش سپاه خواهد بود زیرا مشکل ما با استکبار، مدعیان و کسانی که خود را آقای دنیا می‌دانند ادامه دارد و تمام شدنی نیست.

استاندار کرمان در پایان بیان کرد: مجموعه اجرایی استان خود را از سپاه جدا نمی‌داند و اگر کمک‌های سپاه در بسیاری از موضوعات نبود، کارها به سامان نمی‌رسید؛ در حوزه تنظیم بازار شب عید هم نیاز به کمک سپاه داریم تا مردم با چالش شب عید مواجه نشوند.

 

انتهای پیام
captcha