انتظار ظهور همواره سختی‌هایی به دنبال دارد
کد خبر: 4124152
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

انتظار ظهور همواره سختی‌هایی به دنبال دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه منتظر ماندن برای ظهور امام زمان(عج) قاعدتاً سختی‌هایی را به دنبال دارد، گفت: بدون شک در دنیای پُر آشوب مادی‌گرا حرکت در مسیر معنویت همراه با چالش‌ها، دست‌اندازها، درگیری‌ها و ایثارهاست اما مهم نقطه آرمانی و هدف والایی است که در ذهن انسان ایجاد می‌شود.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس شب گذشته، 4 اسفندماه در اختتامیه نخستین جایزه ادبی «ساهر» گفت: هرچند ایجاد امنیت توسط مجموعه‌ها و نهادهای مختلف پیگیری و در نظامات سیاسی و از جمله در کشور ما پایه‌گذاری و حفظ می‌شود و ارتقا پیدا می‌کند اما زمانی که حرف از رشادت‌ها و مجاهدت‌های خاموش و سربازان گمنام زده می‌شود مسئله متفاوت است.

وی تصریح کرد: کسانی که در مسیر سربازی گمنام امام زمان(عج) هستند امنیت را برای نظام، کشور و مردمی می‌خواهند که ریشه‌ها و اصالت آن به دین وابسته است و نهایت آمال و آرزوی آن‌ها فراهم کردن یک زندگی سالم و امن برای همه آحاد بشر در زیر بیرق کسی است که امیر و فرمانده آن‌ها است‌.

محبی‌پور با بیان اینکه منتظر ماندن برای ظهور امام زمان(عج) قاعدتاً سختی‌هایی را به دنبال دارد، گفت: بدون شک در دنیای پُر آشوب مادی‌گرا حرکت در مسیر معنویت همراه با چالش‌ها، دست‌اندازها، درگیری‌ها و ایثارهاست اما مهم نقطه آرمانی و هدف والایی است که در ذهن انسان ایجاد می‌شود و این فکر و ذهنیت توان او را به حرکت درمی‌آورد و در این مسیر خیرات و برکات آن را خواهد دید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: ناراحتی برخی سیاست‌گذاران دنیا از جمهوری اسلامی این است که در مقابل دنیای مادی حرف از معنویت می‌زند؛ هم‌اکنون در مقابل دنیایی که بدون اینکه خیر و شری در آن تعریف شود، انسان محور تصمیم‌گیری است.

وی بیان کرد: در چهل و چهار سال گذشته با انواع فتنه‌ها، جنگ‌ها و توطئه‌ها روبه‌رو شدیم؛ در طول این سال‌ها با انواع توطئه‌هایی مواجه شدیم که بر علیه مردم و هستی کشور و مسلمانان عالم و در رأس آن کسانی که بیرق اسلام ناب محمدی را بلند کرده بودند رقم خورد.

محبی‌پور تصریح کرد: کسانی در عرصه امنیت تلاش کردند که نه خودشان و نه تلاش‌هایشان شناخته شد اما تلاش‌هایشان قابل گفتن هم نیست چراکه برای برخی مایه دلنگرانی است و برای دشمنان پنهان کاری بیشتر را به دنبال دارد؛ این نگفتن‌هاست که آن‌ها را به مدال گمنامی مفتخر کرده است.

معاون استاندار فارس با اشاره به برگزاری جایزه ادبی ساهر در شیراز گفت: این برنامه که امیدواریم میزبان دائمی آن در استان فارس و کشور باشیم شاید منطبق با واقعه و حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) باشد که در چهارم آبان ماه امسال رقم خورد؛ در یک خلأ اطلاعاتی کسانی که مثل کفتار منتظر آسیب زدن به جسم و جان مردم بودند از یک فرصت کوتاه سوءاستفاده کردند و در نهایت منجر به وقوع حادثه تلخ شاهچراغ (ع) شدند.

محبی پور اضافه کرد: قطعا در عصر جنگ ترکیبی که علیه نظام جمهوری اسلامی و بشریت رقم خورده تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) هم ترکیبی است و هر چه مسیر جلوتر برود این قوت و اقتدار بیشتر خواهد شد.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: وظیفه هنرمندان این است که تا جایی که برای آن‌ها مقدور است در این تاریکی و در این هجمه‌های عجیب تبلیغات سیاه دشمنان، چراغ و شعاع نوری برای نشان دادن زحمات و تلاش‌های انجام شده باشند تا این تلاش‌ها دیده شود.

انتهای پیام
captcha