بانوان تأثيرگذار کرمانی تجلیل شدند
کد خبر: 4123056
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

بانوان تأثيرگذار کرمانی تجلیل شدند

نخستین کنگره استانی «بانوان تأثيرگذار» در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار و ۳۰ بانوی تأثيرگذار استان تجلیل شدند.

تجلیل از بانوان تأثیرگذار کرمانی

به گزارش ایکنا از کرمان، به همت اداره کل امور بانوان استانداری کرمان نخستین کنگره استانی «بانوان تأثيرگذار» امروز، ۳۰ بهمن‌ماه با حضور استاندار کرمان و جمعی از بانوان فعال در حوزه‌های کارآفرین، دانش‌بنیان، حوزه علمیه و فعالیت‌های اجتماعی در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار و ۳۰ بانوی تأثيرگذار استان کرمان تجلیل شدند.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این جلسه با بیان اینکه تأثير بانوان و مادران در جامعه مشهود و بدیهی است، اظهار کرد: زن و مرد به تناسب ویژگی‌های خود، مسئولیت‌های اجتماعی متفاوتی در اجتماع و خانواده بر عهده دارند و مادر بودن و زن بودن منافاتی با فعالیت‌های اجتماعی ندارد.

وی با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس و همچنین سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه بانوان، تصریح کرد: برای راه‌اندازی کانون بانوان تأثيرگذار استان کرمان همکاری می‌کنیم و این کانون می‌تواند مرجعی برای حمایت‌های بعدی باشد.

مریم‌السادات طباطبایی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه زن منشأ خیرات و برکات است و نباید به زن به‌عنوان یک ابزار نگاه کرد، گفت: سه بانوی کرمانی در کنگره بین‌المللی بانوان تأثيرگذار و دو بانو نیز در کنگره ملی مورد تجلیل قرار گرفتند. 

گفتنی است، در این کنگره از کتاب «یک عاشقانه نه چندان ساده»، زندگینامه فاطمه عسکریان، همسر جانباز شهید کاظمی رونمایی شد.  

 

انتهای پیام
captcha