آغاز پنجمین دوره جایزه داستان تهران
کد خبر: 4122560
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

آغاز پنجمین دوره جایزه داستان تهران

دبیرخانه پنجمین دوره جایزه داستان تهران آغاز به کار کرد.

پنجمین دوره جایزه داستان تهران کلید خورد

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی پنجمین دوره جایزه داستان تهران، عبدالمطهر محمدخانی؛ رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از آغاز کار دبیرخانه پنجمین دوره جایزه داستان تهران خبر داد و گفت: دبیر خانه پنجمین دوره جایزه داستان تهران هم‌زمان با روز جهانی داستان کوتاه آغاز به کار کرده و به زودی فراخوان آن اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرهای مهم دنیا جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ادبی به نام خودشان دارند، اضافه کرد: تهران نیز شایستگی برگزاری جایزه‌ای به نام خود را دارد. این جایزه تاکنون جایگاه ملی خود را تثبیت کرده و امیدواریم در دوره‌های آتی بتواند تبدیل به جایزه ادبی تهران شود.

محمدخانی با بیان اینکه جشنواره داستان تهران در مسیر هویت‌یابی و تکامل است، افزود: این جایزه به تدریج با دایمی شدن دبیرخانه و اضافه کردن موضوعات بدیع، جایگاه اصلی خود را خواهد یافت.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از اعلام فراخوان پنجمین دوره جایزه داستان تهران در اسفند خبر داد و گفت: دبیری این دوره از جایزه که برای نخستین بار به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود، بر عهده مهدی قزلی است.

وی تاکید کرد: این جایزه در آینده می‌تواند به صورت سالانه برگزار شود. همچنین مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه داستان تهران نیز هم‌زمان با روز تهران در 14 مهر سال آینده برگزار خواهد شد.

محمدخانی گفت: شهرداری تهران با جدیت این برنامه را پشتیبانی می‌کند و از سازمان‌ها و نهادهایی که می‌توانند به توسعه و بهبود آن کمک کنند، دعوت به همکاری می‌کند.

دبیر‌خانه پنجمین دوره جایزه داستان تهران به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، کار خود را آغاز کرده و در هفته‌های آتی طی نشست خبری با اصحاب رسانه از پوستر آن رونمایی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha