ساماندهی 35 گروه جهادی اراکی برای کمک به مردم در برف‌روبی
کد خبر: 4122456
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳

ساماندهی 35 گروه جهادی اراکی برای کمک به مردم در برف‌روبی

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: بیش از ۳۵ گروه جهادی در این شهر و روستاهای تابعه اراک جهت کمک به مردم سازماندهی شده و و مشغول خدمت‌رسانی برای برف روبی و امدادرسانی هستند.

گروه های جهادی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه اراک، سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده سپاه اراک، امروز، 27 بهمن، در حاشیه رزمایش مردم یاری جهادگران اراکی اظهار کرد: با توجه به بارش‌ برف در سطح شهر اراک جهادگران طی یک رزمایش ویژه مردم یاری برای برف‌روبی و پاکسازی معابر، پیاده راه‌ها، جاده‌ها، روستاها و سایر اماکن فراخوان و اعزام شده‌اند و هم اکنون بیش از ۳۵ گروه جهادی در سطح اراک و روستاهای تابعه سازماندهی و مشغول خدمت رسانی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: برف‌روبی منازل روستایی، منازل ولی‌نعمتان و خانواده‌های کم توان، امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برخی جاده‌ها، برف روبی خیابان‌ها، پیاده راه‌ها و کوچه‌های شهرها و روستاها و اسکان مسافران از جمله اقدامات گروه‌های جهادی در این شهرستان است.

وی ادامه داد: همچنین ماشین‌آلات و تجهیزات بسیج سازندگی در آماده‌باش کامل برای امدادرسانی به شهروندان و برف‌روبی معابر شهری از ابتدای بارش‌ها هستند که در برخی از روستاها حضور پیدا کردند و عملیات بازگشایی جاده ها را انجام می‌دهند.

مهجوری در پایان گفت: گروه‌های جهادی در خدمت رسانی به مردم همواره پیشتاز و سبقت گیرنده هستند و در بحران های مختلف تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند و امروز با توجه به بارش برف و این نعمت بزرگ الهی جهادگران بار دیگر به کمک مردم آمدند تا بتوانند در این صحنه عملکرد درخشانی به ماندگار بگذارند.

انتهای پیام
captcha