مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان مرکزی پیگیری می‌شود
کد خبر: 4121285
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
منصوری بیان کرد:

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان مرکزی پیگیری می‌شود

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در راستای سفر هیئت دولت به استان بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان مصوبه منعقد شده است، افزود: با هماهنگی‌ها و پیگیری‌هایی که صورت می‌پذیرد سعی ما بر تسریع در روند اجرای مصوبات و تخصیص منابع است.

محسن منصوری

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، امروز، 22 بهمن، در حاشیه سفر به استان مرکزی و شهر اراک، در جمع خبرنگاران حضور یافت و ضمن گرامیداشت یوم‌الله دهه مبارک فجر و 22 بهمن، استان مرکزی را مهد مفاخر، علما و اندیشمندان دانست و ادامه داد: امروز علاوه بر شرکت در راهیپمایی 22 بهمن اراک، در افتتاح پروژه‌ها نیز شرکت خواهم کرد.

منصوری تصریح کرد: در دهه فجر امسال با زحمات دولت سیزدهم شاهد افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های خوبی در کشور با بیش از ۲۸۰ هزار میلیارد تومان اعتبار داخلی و ۸.۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری ارزی در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی اجتماعی، فرهنگی و ... هستیم که نیاز مردم را برطرف کرده و امیدواریم به واسطه بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد اتفاقات بزرگ در کشور باشیم.

وی در خصوص پروژ‌های افتتاح شده در استان مرکزی نیز بیان کرد: در دهه فجر ببش از هزار و 500 طرح در بخش‌های مختلف در استان مرکزی با اعتباری بالغ بر ۴۷۰۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شد که سهم قابل توجهی از طرح‌های یاد شده را به خود اختصاص داد. با افتتاح این پروژه‌ها تقریبا بیش از 8 هزار نفر مشغول به کار شدند که این اقدام جهشی مؤثر در پیشرفت و آبادانی استان دارد.

منصوری با تأکید براینکه علاوه بر بازدید پروژه‌ها مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی را نیز پیگیری خواهم کرد، ادامه داد: در راستای سفر هیئت دولت به استان بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان مصوبه منعقد شد که فرآیند اجرایی این مصوبات آغاز شده است؛ از این رو با هماهنگی‌ها و پیگیری‌هایی که صورت می‌پذیرد سعی ما بر تسریع در روند اجرای مصوبات و تخصیص منابع است تا مردم هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از پروژه‌ها باشند.

انتهای پیام
captcha