شعارهای اول انقلاب را تکرار کنیم
کد خبر: 4121118
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

شعارهای اول انقلاب را تکرار کنیم

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه فردا باید در ۲۲ بهمن دوباره شعارهای اول انقلاب را تکرار کنیم، گفت: شعار استقلال، عزت، آزادی و شعار تنفر از استبداد و وابستگی سر می‌دهیم.

حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، 21 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: فردا یوم‌الله ۲۲ بهمن است و مردم مجدد با حضور خود با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه امام، مردم را با سیره ائمه اطهار به انقلاب دعوت کردند و مردم نیز در ادامه آن، انقلاب را از مساجد و حسینیه‌ها آغاز کردند، افزود: امام در سخنان خود می‌فرمودند، مردم ما از مردم زمان پیامبر بهتر هستند که این نشانه‌ای از مردمی بودن و دینی بودن انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه کشور به واسطه انقلاب، پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه‌های مختلف پیدا کرده است، ادامه داد: وابستگی‌های کشور در مقایسه با قبل از انقلاب بسیار کاهش پیدا کرده و اکنون در بسیاری از حوزه‌ها از جمله سلامت، پزشکی، هسته‌ای، تولید علم و... حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

حجت‌الاسلام نوری اعلام کرد: فردا در ۲۲ بهمن باید دوباره شعارهای اول انقلاب را تکرار کنیم، شعار استقلال، شعار عزت، شعار آزادی و شعار تنفر از استبداد و وابستگی را باید سر دهیم.

وی گفت: دشمن با دیدن اخلاص، وحدت و حضور مردم در صحنه، ناامید می‌شود و از فشارها و تحریم‌ها می‌کاهد. زمانی که همه در مقابل دشمن مشترک هستیم نباید با همدیگر تفرقه داشته باشیم و هر کسی که ایجاد اختلاف ایجاد کند در زمین دشمن است و به دشمن کمک می‌کند.

انتهای پیام
captcha