جهاد تبیین مهمترین راه مقابله با جنگ شناختی دشمن است
کد خبر: 4120945
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

جهاد تبیین مهمترین راه مقابله با جنگ شناختی دشمن است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نیروهای مسلح به حدی از اقتدار و توانمندی رسیده‌اند که هیچ راهی برای حمله نظامی دشمن باز نگذاشته‌اند، گفت: دشمنان بر جنگ‌های ترکیبی و شناختی متمرکز شده‌اند که باید با همراهی و استفاده از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس در راستای جهاد تبیین کار کنیم.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردارمحمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۲۰ بهمن‌ماه در مراسم گرامیداشت عملیات والفجر ۸ با گرامیداشت یاد شهدا و بیان اینکه والفجر ۸ با نصرت الهی، توکل به خداوند، توسل به حضرت زهرا(س) و نبوغ فرماندهان انجام شد، اظهار کرد: عملیات والفجر ۸ با عبور از رودخانه‌ای انجام شد که جزو چهار آبراه غیرقابل عبور در دنیاست.

وی با اشاره به ویژگی‌های اروند، افزود: مهمترین اصل در عملیات والفجر ۸، غافلگیری دشمن بود و اتفاقی که رزمندگان در هورالعظیم و محور ام‌الرصاص رقم زدند، در کمال رعایت مسائل حفاظتی انجام شد.

سردار نظری اقدامات رزمندگان در جریان عملیات والفجر ۸ را الگویی برای مقابله با جنگ ترکیبی دانست و گفت: والفجرهای ۸ بیشماری در پیش داریم و دشمن از اصل غافلگیری و عملیات فریب بر ذهن جوانان ما استفاده می‌کند. لذا نباید شرایط برای ما عادی شود بلکه باید جهاد تبیین را عملی کنیم  و با بصیرت آماده باشیم تا غافلگیر نشویم.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ روایت‌ها، وارونه جلوه دادن حقایق و ایجاد تردید و شبهه در پی القای افکار پلید خود در ذهن جوانان است، تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح ما به حدی از اقتدار و توانمندی رسیده‌اند که هیچ راهی برای حمله نظامی دشمن باز نگذاشته‌اند و مطمئناً دشمن در اولین اقدام نظامی خود، ضربه سختی می‌خورد؛ به همین دلیل بر جنگ‌ ترکیبی و شناختی متمرکز شده‌ است که باید با همراهی و استفاده از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس در راستای جهاد تبیین کار کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان در پایان بیان کرد: در چله دوم انقلاب، دشمن در حال افول است و هر ضربه‌ای را با تاکتیک‌های جدید طراحی می‌کند تا به ایران ضربه بزند لذا همه ما باید آمادگی کافی داشته باشیم.

 

انتهای پیام
captcha