راه‌یابی گروه‌های میبد به مرحله نهایی مسابقات همخوانی دانش‌آموزی
کد خبر: 4115993
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

راه‌یابی گروه‌های میبد به مرحله نهایی مسابقات همخوانی دانش‌آموزی

گروه‌‌های دختران دارالقرآن «آیت‌الله اعرافی» و پسران دارالقرآن «آیت‌الله حائری» میبد به عنوان نمایندگان استان یزد به مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزی کشور راه یافتند.

گروه تواشیح پسران دارالقرآن آیت‌الله حائری میبدبه گزارش ایکنا از یزد، گروه دختران دارالقرآن آیت‌الله اعرافی میبد و پسران دارالقرآن آیت‌الله حائری میبد توانستند به مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی دانش آموزی کشور راه یابند.

حسن عبداللهیان بهابادی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با تبریک راه‌یابی نمایندگان استان در پیامی آورده است: 

«خبر افتخارآفرینی و راهیابی گروه تواشیح و همخوانی «دختران دارالقرآن آیت‌الله اعرافی میبد» و «پسران دارالقرآن آیت‌الله حائری میبد» به مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش آموزی کشور و همچنین افتخارآفرینی «هیئت نوگلان فاطمی از دبستان قرآنی عطایی‌فرد ناحیه دو» به عنوان هیئت برگزیده مرحله اول پویش خیمه ما، موجب مسرت و خوشحالی شد.

بدین‌وسیله این موفقیت ارزشمند را به دانش‌آموزان سراسر استان، همکاران عزیز اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان، همکاران گرانقدر آموزش و پرورش شهرستان میبد و ناحیه دو، مدیران دارالقرآن آیت‌الله اعرافی و آیت‌الله حائری میبد و دبستان قرآنی عطایی‌فرد، خانواده‌های مکرم و جامعه قرآنی استان تبریک و تهنیت می‌گویم.

امید آن دارم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری به‌عنوان بزرگ پرچمدار فعالیت‌های قرآنی در جهان اسلام در راه خدمت به این کتاب مقدس و معارف اهل بیت عصمت و طهارت(س) اجمعین موفق و مؤید و سرافراز باشید.

با همت والایی که از شما جوانان گام دوم انقلاب اسلامی سراغ دارم توقع می‌رود که در راه اعتلا و نشر فرهنگ اصیل قرآنی گام برداشته و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را سرلوحه خویش قرار دهید.»

یادآور می‌شود مرحله نهایی این دوره از مسابقات به صورت حضوری و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha