اهتمام خیر جهرمی در توسعه پلی کلینیک آیت‎‌الله حق‌شناس جهرم
کد خبر: 4115391
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

اهتمام خیر جهرمی در توسعه پلی کلینیک آیت‎‌الله حق‌شناس جهرم

به‌همت نیکوکارعاقبت‌اندیش، طرح توسعه پلی کلینیک آیت‌الله حق‌شناس شهرستان جهرم پس از 10 سال کلید خورد.

خیر جهرمی، پلی کلینیک آیت‎‌الله حق‌شناس جهرمبه گزارش ایکنا از فارس، طرح توسعه پلی کلینیک آیت‌الله حق شناس جهرم بعد از گذشت 10 سال با اهدای ساختمانی به مساحت 258 متر توسط یک خیر نیکوکار و با پیگیری نماینده شهرستان جهرم خفر و مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس کلید خورد.

جلال شجاعت، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس امروز، 27 دی در این زمینه گفت: خیران و نیکوکاران در استان فارس کارنامه پرباری در خدمات عام‌المنفعه دارند و حوزه سلامت و درمان نیز از مهرورزی و نگاه ویژه عاقبت‌اندیشان همواره برخوردار شده است.

وی ضمن قدردانی از پیگیری نماینده مردم شهرستان جهرم و تلاش‌های خیران در حوزه سلامت افزود: با توسعه پلی کلینیک آیت‌الله حق‌شناس و احداث پلی کلینیک جدید، سازمان تأمین اجتماعی چتر حمایتی خود را در سطح شهرستان جهرم افزایش داده و توفیق خدمت‌رسانی به بخش عمده تری از خانواده بزرگ تأمین اجتماعی را خواهد داشت..

شجاعت در ادامه با تقدیر از احمد صفرزاده، خیرنیکوکاری که با اهدای ساختمان زمینه گسترش زیرساخت‌های درمانی را در این شهرستان فراهم آورد، افزود: برای توسعه زیرساخت‌های درمانی نیازمند هم‌افزایی و همکاری مسئولان در بخش‌های مختلف هستیم.

بنا بر این گزارش، طرح توسعه پلی کلینیک آیت‌الله حق‌شناس جهرم طی ماه‌های آتی به همت نماینده شهرستان جهرم و خفر و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس در ساختمانی به مساحت 258 مترمربع آغاز خواهد شد.

هم‌اکنون پلی کلینیک آیت‌الله حق شناس جهرم در حال ارائه خدمات رایگان در حوزه‌های مختلف سلامت به بیمه شدگان سازمان اجتماعی در شهرستان جهرم است و در سال جاری به 10 هزار نفر از بیمه شدگان خدمات درمانی ارائه داده است.

انتهای پیام
captcha