شناسایی و حمایت از 260 نخبه مددجوی کمیته امداد گیلان
کد خبر: 4115299
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

شناسایی و حمایت از 260 نخبه مددجوی کمیته امداد گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان گفت: کمیته امداد استان در حوزه‌های علمی و پژوهشی، اختراعات، ورزشی، فرهنگی و هنری، علوم قرآنی و تحصیلی اقدام به شناسایی 260 نخبه تحت پوشش کرده است.

عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با اشاره به شناسایی نخبگان و مبتکران مددجو اظهار کرد: این اقدام با هدف حمایت جدی از نخبگان و بهره‌گیری از استعداد علمی و فرهنگی آنها در راستای غنای فعالیت‌های فرهنگی این نهاد صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون 260 نخبه تحت پوشش را شناسایی کرده‌ایم، گفت: کمیته امداد استان در حوزه‌های علمی و پژوهشی، اختراعات، ورزشی، فرهنگی و هنری، علوم قرآنی و تحصیلی اقدام به شناسایی مددجویان نخبه کرده که از این میان 153 نفر دانش‌آموز، 77 نفر دانشجو، 13 نفر طلبه علوم دینی و 17 نفر از غیر محصلین هستند.

اهرابی بیان کرد: در این طرح مددجویان دارای مقام‌های اول تا سوم ملی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف ورزشی، مقام‌های برتر کشوری در مسابقات و رویدادهای هنری، حافظین و برگزیدگان مسابقات قرآن کریم شناسایی شده‌اند. مددجویان دارای اختراعات با کد ثبت، رتبه‌های برتر کنکور سراسری، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معدل بالا، رتبه‌های برتر جشنواره‌ها و مسابقات علمی خوارزمی، رازی و جابربن حیان و دانش‌آموزان مدارس سمپاد و تیزهوشان از دیگر مددجویان نخبه شناسایی شده هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با بیان اینکه از میان نخبگان شناسایی شده، دانشجویان دارای مقالات برتر علمی ISI و همایشی، تألیف و ترجمه کتاب علمی می‌باشند، افزود: طی تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد ملی نخبگان منعقد شده زمینه عضویت نخبگان تحت حمایت این نهاد در بنیاد فراهم گردیده است.

انتهای پیام
captcha