دشمنان به دنبال توقف پیشرفت‌های علمی کشور هستند
کد خبر: 4114270
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

دشمنان به دنبال توقف پیشرفت‌های علمی کشور هستند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمنان نظام به دنبال برهم زدن امنیت و توقف پیشرفت‌های علمی کشور هستند تا به اهداف خود برسند.

حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه که 23 دی‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: بدترین جنایت‌ها را کشورهای غربی در مقابل زنان دارند اما با ابزارهای تبلیغاتی این موضوع را به دروغ در سایر کشورها مطرح می‌کنند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سبب شد که حضور بانوان در دانشگاه به حدی برسد که اکنون سهمی بیش از 50 درصد داشته باشند. بسیاری از پزشکان متخصص کشور بانوان هستند و نرخ باسوادی در بانوان نیز بیش از 80 درصد است. این‌ها بخش‌های کوچکی از اقداماتی است که در حوزه بانوان و توجه به آن‌ها پس از انقلاب اسلامی انجام شده و نشان می‌دهد که توجه به بانوان در نظام ما بسیار با اهمیت است.

وی تأکید کرد: البته بانوی ایرانی نیز در کنار انقلاب ایستاده بود و فرزندش را در مسیر دفاع از میهن اسلامی فدا کرد که نشان از وحدت در کشور دارد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: غرب به دنبال این بود که نقاط قوت نظام را با تبلیغات رسانه‌ای از بین ببرد و در اغتشاشات، ذهن‌ها را تغییر داده و مردم را مقابل انقلاب قرار دهد. کشور ایران، تنها کشور امن منطقه و همانند یک ساحل امن به حساب می‌آید که دشمنان تلاش کردند تا این امنیت را به خدشه بیندازند که برای مدتی توانستند. 

حجت‌الاسلام نوری گفت: توقف پیشرفت علمی در کشور به واسطه ایجاد ناامنی در دانشگاه‌ها نیز نقشه دیگر آن‌ها بود که برای مدتی اتفاق افتاد.

وی افزود: نقطه قوت کشور ما، ولایت فقیه است و دشمنان دنبال این بودند که آن را بزنند اما ملت در مقابل دشمن ایستاد و نگذاشت امنیت مخدوش بماند و قصه دانشگاه‌ها ادامه یابد. آن‌ها به دنبال زدن ولایت فقیه بودند و شعار درست کردند؛ زمانی که به نتیجه نرسیدند، مجله‌ای که در گذشته به حضرت مسیح، حضرت مریم و پیامبر گرامی اسلام (ص) اهانت کرده بود وارد شد و به مقام مرجعیت اهانت کرد که مردم آن را محکوم کردند تا بدانند نمی‌توانند مقابل مردم ولایت دوست کشور بایستند.

وی تصریح کرد: باید قدر رهبر فرزانه‌ای که همانند دیده بانی هوشیار، نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرده و ایجاد وحدت در کشور را دنبال می‌کند، بدانیم.

 

 

انتهای پیام
captcha