کمک ۳۷۵ میلیارد ریالی نیکوکاران به نیازمندان ایلام
کد خبر: 4112738
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

کمک ۳۷۵ میلیارد ریالی نیکوکاران به نیازمندان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مردم نیکوکار استان ایلام امسال تاکنون بیش از ۳۷۵ میلیارد ریال برای کمک به نیازمندان مشارکت داشته‌اند.

نیکوکاریبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، امروز، ۱۷ دی‌ماه در گردهمایی آموزشی مسئولان و مدیران اجرایی مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد استان ایلام که در محل هتل زاگرس ایلام برگزار شد، گفت: رمز موفقیت مراکز نیکوکاری جلب اعتماد افراد خیر و نیکوکار به‌منظور مشارکت بیشتر در خدمت به محرومان است.

وی گفت: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در مناطق کم‌برخوردار و مردمی شدن هرچه بیشتر فعالیت‌ها و خدمات امداد و بالا بردن زمینه مشارکت بیشتر مردم یکی از مأموریت‌های مهم کمیته امداد است و مراکز نیکوکاری از آنجایی که پل ارتباطی مناسبی بین نیکوکاران و نیازمندان جامعه هستند می‌توانند نقش بسیار مهمی در این زمینه داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به برنامه توانمندسازی محلات کم‌برخوردار در قالب طرح ۲۰۲۰ اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری کمیته امداد، بهزیستی، استانداری، هلال احمر و دستگاه‌های دیگر در برخی شهرستان‌ها و مناطق استان برگزار می‌شود و مراکز نیکوکاری می‌توانند نقش مهمی در این زمینه داشته باشند.

وی گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با شناسایی نیازمندان و خدمت‌رسانی به آنان، هدایت صحیح منابع دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی و هماهنگی و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله دیگر وظایف مراکز نیکوکاری است.

انتهای پیام
captcha