محفل انس با قرآن در کلاله برگزار شد
کد خبر: 4112189
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

محفل انس با قرآن در کلاله برگزار شد

به‌مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی محفل انس با قرآن با حضور امام جمعه کلاله شامگاه، 13 دی‌ماه در روستای زابلی محله قره‌شور کلاله برگزار شد.

محفل انس با قرآن در کلالهبه گزارش ایکنا از گلستان، به‌مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی محفل قرآنی با حضور امام جمعه کلاله، رئیس اداره تبلیغات اسلامی‌ کلاله و مردم ولایت‌مدار شب گذشته، 13 دی ماه  در روستای زابلی محله قره‌شور کلاله برگزارشد.

امام جمعه کلاله در جریان این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم از ظرفیت مسجد و قرآن در تقویت جبهه مقاومت استفاده کرد و انس بسیاری با قرآن و اهل‌بیت(ع) داشت.

حجت‌الاسلام قاسمی با اشاره به اینکه تفکر و عمل سردار دل‌ها نماد عینی انقلابی‌گری در جامعه بود، افزود: سردار شهید سلیمانی شخصیتی برجسته، جهانی، محبوب قلوب مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

وی با بیان‌ اینکه باید قدردان دست‌اندرکاران برگزاری این محافل بود چرا که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: شهدا وارثان اصلی انقلاب هستند و حرکت در مسیر اهداف و زنده ‌نگه‌داشتن یاد و خاطر آنان امری ضروری است، لذا شهدا بر گردن همه مسلمانان حق دارند و امید است بتوانیم این حق را ادا کنیم.

همچنین در این محفل قرآنی محمود رضایی به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

انتهای پیام
captcha