کارکردهای اجتماعی هیئت‌های مذهبی تقویت شود
کد خبر: 4111286
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
معاون استاندار البرز:

کارکردهای اجتماعی هیئت‌های مذهبی تقویت شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: با تقویت کارکردهای اجتماعی هیئت‌های مذهبی می‌توان جوانان را در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان بیمه کرد.

هیئت‌های مذهبی

به گزارش ایکنا از البرز، مرتضی ولی‌پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، 11 دی‌ماه در نشست هیئت اندیشه‌ورز هیئت‌های مذهبی استان البرز که در سالن اجتماعات استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: انسجام و وحدت هیئت‌های مذهبی در استان البرز بسیار ارزشمند است و باید این انسجام حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از سیاسیون در اغتشاشات اخیر سکوت کردند، گفت: هیئت‌های مذهبی تا به امروز کمک حال و یاور نظام بوده‌اند و از این پس هم این روند را دنبال می‌کنند.

این مسئول از هیئت‌های مذهبی به‌عنوان یکی از بازوان اصلی نظام و انقلاب یاد کرد و افزود: باید هیئت‌های مذهبی مرکز بصیرت‌افزایی در بین جوانان باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تأکید بر اینکه هیئت‌ها فقط متولی برپایی مراسم مذهبی نیستند بلکه در کنار این امر بزرگ وظیفه روشنگری و تبیین را نیز برعهده دارند، گفت: امروز که دشمن به دنبال ایجاد جنگ داخلی و تفرقه بین مردم و ارکان حکومت است و اساس این کار را استفاده از عوامل داخلی خودفروخته و رسانه‌های صهیونیستی قرار داده است وظیفه هیئت‌های مذهبی گسترده‌تر و خطیرتر از قبل شده است.

وی همچنین بر ضرورت تقویت کارکردهای اجتماعی هیئت‌های مذهبی تأکید کرد و افزود: با تقویت این کارکردها می‌توان جوانان را در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان بیمه کرد.

ولی‌پوری در پایان تصریح کرد: فرمانداران باید از این پس رئیس شورای هیئت‌های مذهبی را در جلسات شورای فرهنگی شهرستان در جهت استفاده از تجربیات و در پیشبرد امور شهرستان دعوت کنند زیرا مهم‌ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر موضوع آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمن است که باید شورای هیئت مذهبی استان برای رفع این دغدغه‌ها در حوزه فرهنگ برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند.

انتهای پیام
captcha