برگزاری هنرواره مقاومت به یاد سردار شهید سلیمانی در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4111207
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

برگزاری هنرواره مقاومت به یاد سردار شهید سلیمانی در خراسان‌جنوبی

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی از برگزاری هنرواره مقاومت به یاد سردار شهید سلیمانی در این استان خبر داد.

مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از حوزه هنری خراسان‌جنوبی، مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی،  11 دی‌ماه به رسانه‌های گروهی گفت: در روزهای منتهی به هفته مقاومت دو رویداد مهم هنری را برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه یک برنامه، اجرای پاتوقی جان فداست، که به همت مرکز آفرینش‌های هنری و آموزش و پرورش پیگیری و توسط گروه‌های سرود استان اجرا می‌شود، ادامه داد: مبلغ ۱۰ میلیون تومان هدیه نیز برای گروه‌های سرود پیش‌بینی شده است.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی گفت: هنرواره مقاومت نیز در این هفته در قالب برنامه‌های متعدد برگزار می‌شود و افتتاحیه جشنواره عمار، گردهمایی اکران‌کنندگان فیلم‌های جشنواره عمار و آغاز اکران‌های مردمی این جشنواره را نیز در این هفته خواهیم داشت.

کریمیان با بیان اینکه برپایی دو نمایشگاه عکس را در هفته مقاومت برگزار می‌کنیم، ادامه داد: این نمایشگاه‌ها با عناوین «ایران حرم است» و «یک صدا ایران» برپا می‌شود؛ شب خاطره یاران خراسانی با حضور 17 تا 18 نفر از فعالان حوزه ایثارگری استان که از شهید سلیمانی خاطره مستقیم دارند، برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی گفت: نماهنگ‌هایی هم با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مقاومت در این هفته اجرا می‌شود؛ هنرمندان خراسان‌جنوبی با موضوع مقاومت و شهید سلیمانی پوسترها و موشن‌گرافی‌های متعددی را تولید کرده‌اند که بسیار ارزشمند است.

کریمیان اظهار کرد: آثار تولیدی در حوزه هنری خراسان‌جنوبی درباره شهید سلیمانی و محور مقاومت بدون آرم و لگو در اختیار علاقه‌مندان برای به اشتراک‌گذاری در فضای مجازی داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha