دشمن‌شناسی ویژگی جامعه اسلامی ایران است
کد خبر: 4110458
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

دشمن‌شناسی ویژگی جامعه اسلامی ایران است

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دانایی و دشمن‌شناسی به روز و دائمی ویژگی جامعه ماست و برای این منظور نباید بگذاریم جوانان از علما و فقها جدا شوند.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی‌فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، شب گذشته 7 دی‌ماه در جمع آزادگان شهر بیرجند با بیان اینکه پیام ۹ دی رسیدن به بصیرت و دشمن‌شناسی است، گفت: جهل انسان، دشمن اوست و بستری برای نادانی‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه جهل، جای حق و باطل را عوض می‌کند، افزود: هر اندازه بصیر و فقیه شویم به بردباری می‌رسیم و با جاهل مدارا می‌کنیم تا دانا شود و از شر دست بردارد.

شکری خاطرنشان کرد: باید با محبت فرزندانمان، آنان را به نماز و خوبی دعوت کنیم چراکه دانایی و دشمن شناسی به روز و دائمی ویژگی جامعه ماست و برای این منظور نباید بگذاریم جوانان از علما و فقها جدا شوند.

وی ادامه داد: امروز عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگانی است که برای دفاع از کیان ایران اسلامی جان و سلامتی خود را تقدیم اسلام کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: راه رستگاری امت اسلامی تبعیت محض از فرامین رهبر معظم انقلاب و ایستادگی در برابر توطئه‌های سازمان یافته دشمنان بوده و امروز عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان است.

انتهای پیام
captcha