شکست صهیونیست‌ها با آگاهی و بصیرت ممکن است
کد خبر: 4109041
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

شکست صهیونیست‌ها با آگاهی و بصیرت ممکن است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: ایران اسلامی قوی بوده و به‌طور قطع با آگاهی و بصیرت مردم شاهد شکست صهیونیست‌ها در منطقه و جهان خواهیم بود.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند، امروز، دوم دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند  با اشاره به اینکه دشمن نمی‌خواهد ایران اسلامی به الگوی آزادی خواهان تبدیل شود و از این رو از هر فرصتی برای ضربه به نظام و فرهنگ اسلامی استفاده می‌کند، اظهار کرد: در اغتشاشات مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و نسل جوان هم نشان دادند که حتی بیشتر از نسل قدیم درصف نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز برخی کشورهای منطقه روابط خود را با رژیم صهیونیستی علنی کرده‌اند گفت: تاریخ نشان داده که آمریکا و رژیم صهیونیستی قابل اعتماد نیستند و کاری جز غارت اموال و جاسوسی ندارند و از این رو باید هرچه زودتر از نوکری رژیم صهیونیستی دست بکشند.

امام جمعه موقت بیرجند به ۷ دی سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی با فرمان حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: بر اساس آمارها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها ۴۲ درصد مردم باسواد بودند و امروز این آمار به ۹۸ درصد رسیده که افتخاری برای ایران اسلامی است.

نوفرستی به تشییع شهدای گمنام در استان نیز اشاره کرد و افزود: حضور مردم در مراسم وداع با شهدای نشان از احساس تکلیف و پیوند مردم با نظام است و در روز شهادت حضرت زهرا (س) و تشییع این شهدا مردم با حضور پر شور خود بر ادامه مسیر شهدا تاکید می‌کنند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: شکست صهیونیسم از جبهه مقاومت در جهان و منطقه و آنچه پیش‌بینی مقام عظمای ولایت از نابودی رژیم صهیونیستی است باید درسی برای کشورهای اسلامی باشد که بیش از این نوکری صهیونیست‌ها را نکنند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی قوی است و به طور قطع با آگاهی و بصیرت مردم شاهد شکست صهیونیست‌ها در منطقه و جهان خواهیم بود.

نوفرستی ایام شهادت حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفت و با اشاره به سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) و آغاز سال نو میلادی، اظهار کرد: مسیحیان نزدیکترین گروه به مؤمنان هستند لذا تبریک می‌گوییم و حضرت مسیح از یاران امام عصر(عج) است.

انتهای پیام
captcha