دوره مجازی «ضرورت و نقش وجوهات شرعی در اسلام» در نیجریه
کد خبر: 4108536
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
ایران برگزار کرد؛

دوره مجازی «ضرورت و نقش وجوهات شرعی در اسلام» در نیجریه

رایزنی فرهنگی ایران در نیجریه دومین دوره کوتاه‌مدت «ضرورت و نقش وجوهات شرعی در اسلام» را به زبان انگلیسی در این کشور برگزار کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور معرفی و شناساندن معارف اصیل اسلامی به جامعه مسلمانان، رایزنی فرهنگی ایران در نیجریه اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی اسلامی کوتاه‌مدت کرده است که دومین دوره از این سلسله دوره‌ها با عنوان «ضرورت و نقش وجوهات شرعی در اسلام» در بستر مجازی برگزار شد.

مجید کامرانی، رایزن فرهنگی کشورمان در نیجریه در مراسم اختتامیه این دوره از اساتید و کادر آموزشی دانشگاه باقر العلوم(ع) قم و ساجدی، رئیس امور بین‌الملل این دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های این نمایندگی فرهنگی با این مرکز علمی و دانشگاهی ادامه یابد و آمادگی کامل رایزنی را برای برگزاری دوره‌ها و نشست‌های تخصصی دیگر اعلام کرد.

کامرانی اظهار کرد: این دوره و دوره قبلی در راستای افزایش دانش عمومی و تخصصی جامعه مسلمانان در کشور نیجریه انجام پذیرفته است و توانمندسازی آنان در همه ابعاد و حوزه‌ها از اولویت‌های اول فرهنگی کشور مان در این کشور محسوب می‌شود.

سید محمدرضا هاشمی، از دانشگاه باقر العلوم(ع) قم در روزهای شنبه و یکشنبه نیز تدریس این دوره را به زبان انگلیسی به عهده داشت و برای برگزاری آن، اداره‌ کل همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات و دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم همکاری کردند.

انتهای پیام
captcha