طرح آموزش مجازی قرآن «طوبی» برگزار می‌شود + فیلم
کد خبر: 4107667
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

طرح آموزش مجازی قرآن «طوبی» برگزار می‌شود + فیلم

کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی دوره‌های آموزش فنون تلاوت، ترجمه و مفاهم قرآن کریم به صورت مجازی، آنلاین و تعاملی را با عنوان «طوبی» برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، با‌ توجه به اهمیت آموزش‌های مجازی در دنیای امروز و به کارگیری این ظرفیت برای ارتقای سطح دانش و مهارت افراد، به نحوی که در سهل‌ترین شرایط بتوان از کمینه‌ زمان بیشترین بهره را  برد، واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی در کنار دیگر دوره‌های کوتاه مدت خود اقدام به برگزاری دوره‌ آموزش قرآن و مسائل مرتبط با آن به صورت مجازی کرده است.

این طرح به صورت مجازی، آنلاین و تعاملی با عنوان «طوبی» برگزار می‌شود. در این نوع از آموزش، قرآن‌آموز در هر شرایط محیطی می‌تواند به راحتی در این کلاس‌ها شرکت کرده و به بهترین وجه ممکن آموزش‌های مورد نیاز خود را دریافت کند.

این کلاس‌ها از سوی اساتید مجرب و زیر نظر استاد قرآن و اخلاق، قاری و داور بین‌المللی، صالح اطهری‌فرد، رتبه‌‌ نخست مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۷ برگزار می‌شود.

به منظور دستیابی به بهترین نتیجه و داشتن خروجی مناسب، اولین جلسه‌‌ این دوره به صورت مشاوره آنلاین برگزار خواهد شد که در آن قرآن‌آموز، ارزیابی، نیازسنجی و تعیین سطح می‌شود‌ به نحوی که تمامی کلاس‌های پیشنهادی براساس اهداف از پیش تعیین شده و متناسب با سطح استعدادی قرآن‌آموز باشد.

این دوره‌ها ویژه‌‌ آقایان و بانوان و در محدوده‌‌ سنی 13 سال به بالا  برگزار می‌شود. تعداد جلسات این دوره‌ها به صورت پیش فرض بوده و بنا به تشخیص استاد قابل تغییر است.

برخی از دوره‌ها کاملاً تئوری وبعضی کاملاً عملی و مهارتی و برخی دیگر تلفیقی از این دو هستند. همچنین ظرفیت کلاس‌های صرفاً تئوری، نامحدود و ظرفیت کلاس‌های مهارتی محدود است.

شهریه‌ کلاس‌ها براساس سطح کلاس، تعداد جلسات کلاس و تئوری یا مهارتی بودن آن متفاوت است. کلاس‌های بانوان نیز توسط اساتید خانم تدریس می‌شود. برخی دروس بدون پیش نیاز و بعضی دیگر دارای پیش نیاز هستند که در هر دوره به تفصیل مشخص‌ شده است.

با توجه به اینکه کلاس‌های مهارتی، صوت‌محور بوده و استاد و قرآن‌آموز باید صدای یکدیگر را به وضوح دریافت کنند، دارا‌بودن سخت‌افزار مورد نیازو تست نرم‌افزاری آن الزامی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۴۲۸۶۳۳۷۷ پشتیبانی فنی و ۰۲۱۴۲۸۶۳۸۰۰ کانون قرآن و عترت تماس برقرار کنند. همچنین می‌توانند از طریق لینک گروه طرح طوبی در پیام رسان بله برای پاسخگویی و تعاملات ble.ir/join/YTA۱YzgxZW عضو شوند.

تمامی افراد با هر سطحی می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند، اما فقط به کسانی از طرف دانشگاه اعطای مدرک می‌شود و یا مجوز حضور در سطوح بالاتر داده می‌شود که حد نصاب نمره 15 از 20 را کسب کرده باشند. همچنین، شرکت در سطوح بالا فقط با گذراندن پیش‌نیازهای مربوطه یا تأیید استاد تعیین سطح امکان‌پذیر خواهد بود.

ارسالی// طرح آموزش مجازی قرآن کریم «طوبی» برگزار می‌شود + فیلم

انتهای پیام
captcha