اعطای ۸۷۳ سری جهیزیه به نوعروسان مازندرانی
کد خبر: 4107564
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
از ابتدای سال صورت گرفت

اعطای ۸۷۳ سری جهیزیه به نوعروسان مازندرانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام حمینی(ره) مازندران از اعطای ۸۷۳ سری جهیزیه طی سه مرحله رزمایش به نوعروسان استان خبر داد.

سید موسی علی ترکامی

به گزارش ایکنا از مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، امروز، ۲۶ آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تاکنون لوازم ضروری زندگی شامل آبگرمکن گازی، بخاری گازسوز، یخچال و ... طی ۲ مرحله میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.

وی افزود: این اقدام خداپسندانه با توجه به رویکرد کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به خانواده‌های مددجو و بر اساس نیازسنجی مددجویان ساکن مناطق محروم و روستایی استان در فصول سرد پاییز و زمستان انجام پذیرفت.

عمادی ترکامی با بیان اینکه در مرحله دوم ۵۲۰ دستگاه آبگرمکن به ارزش یک میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان بین مددجویان توزیع شده،تصریح کرد: در مرحله سوم توضیح آبگرمکن تا پایان سال این رقم به بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خواهد رسید.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون لوازم زندگی شامل ۱۲۰ آبگرمکن، هزار و ۲۲ بخاری، ۲۳۶ یخچال، ۱۵۰ کولر ،۵۴۷ پنکه، ۲۴۳ تلویزیون و ۷۲۸ اقلام ضروری زندگی به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شد، خاطرنشان کرد: لوازم زندگی با مشارکت خیرین و امداد تهیه و به نیازمندان اهدا می‌شود.

وی در پایان گفت: امسال۸۷۳ سری جهیزیه با کمک خیرین و امداد مرکز تهیه و طی سه مرحله رزمایش به نوعروسان استان اعطا شد.

انتهای پیام
captcha