امنیت دانش‌آموزان در اردوهای راهیان‌نور با جدیت پیگیری می‌شود
کد خبر: 4107107
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

امنیت دانش‌آموزان در اردوهای راهیان‌نور با جدیت پیگیری می‌شود

استاندار کرمان بر تأمین ایمنی ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در اردوهای راهیان‌نور تأکید کرد و گفت: برای تأمین امنیت دانش‌آموزان در این اردوها سختگیری می‌شود.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان، امروز،۲۳ آذرماه در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان‌نور، بر تأمین ایمنی ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در اردوهای راهیان‌نور تأکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی اثرگذار در زمان برگزاری این اردوها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به پیگیری مشکلات اردوگاه راهیان‌نور شهید سلیمانی در اهواز، بیان کرد: این اردوگاه ظرفیت ۸۰۰ نفری دارد و باید همواره آمادگی لازم برای حضور مردم را داشته باشد.

استاندار کرمان همراهی لجستیکی و پشتیبانی شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی استان به ویژه در سیرجان و رفسنجان برای اردوهای راهیان‌نور را ضروری دانست و گفت: برای تأمین امنیت دانش‌آموزان در این اردوها سختگیری می‌شود.

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله کرمان نیز در این جلسه با اشاره به آغاز اردوهای راهیان‌نور دانش‌‌آموزی از یک ماه دیگر، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۶ هزار دانش‌آموز دختر و پسر از استان کرمان به اردوهای راهیان‌نور اعزام شوند. همچنین در کنار اردوهای دانش‌‌آموزی، دانشجویان نیز به این اردوها اعزام می‌شوند.

غلامعباس نکونام، مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور سپاه ثارالله استان نیز در این جلسه برگزاری اردوهای راهیان‌نور را کار فرهنگی بزرگی برای آشنایی جوانان با دوران دفاع مقدس دانست و گفت: حوادث اخیر ضرورت آشنایی نوجوانان و جوانان با فرهنگ دوران دفاع مقدس و ترویج گفتمان شهدا را دو چندان کرده است.

انتهای پیام
captcha