آموزش «فقه زندگی» در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 4106674
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

آموزش «فقه زندگی» در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

کلاس آموزش مداحی و ادعیه‌خوانی، جلسه هفتگی اخلاق و سلسله جلسات آموزشی «فقه زندگی» به همت اداره‌کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در این آستان برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های آموزشی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)به گزارش ایکنا، دوره آموزش مداحی از سوی مصطفی خورسندی و دوره آموزش ادعیه‌خوانی از سوی محمدرضا غلامرضازاده در محل آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار خواهد شد.

ثبت نام این کلاس‌ها طی روزهای شنبه تا چهاشنبه از ساعت 8 تا 16 در اداره‌کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) واقع در صحن مصلای آستان مقدس انجام می‌پذیرد.

دوره آموزش مداحی از روز دوشنبه، ۱۲ دی‌ماه به مدت ۱۲ جلسه از ساعت ۱۵ و دوره آموزش ادعیه‌خوانی از روز یکشنبه، ۱۱ دی‌ماه به مدت ۱۲ جلسه بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در سالن اندیشه جوان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند با شماره‌های 51225580 و 51225512 تماس گیرند.

همچنین، جلسه هفتگی اخلاق نیز از سوی آیت‌الله منفرد در محل مسجد جامع حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این جلسه می‌توانند طی روزهای سه‌شنبه هر هفته از ساعت 16 به محل مسجد جامع حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مراجعه کنند.

همچنین، سلسله جلسات آموزشی «فقه زندگی» نیز در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود. این جلسات با حضور حجت‌الاسلام محمدحسین فلاح‌زاده، رئیس مؤسسه موضوع‌شناسی احکام فقهی حوزه علمیه قم و عضو بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری، هر هفته پنجشنبه‌ها از ساعت 15:45 در شبستان امام خمینی(ره) این آستان برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، این سلسله جلسات با هدف آموزش و تبیین احکام مرتبط با زندگی روزمره افراد مختلف جامعه همراه با جلسات پرسش و پاسخ برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha