برگزاری کارگاه تخصصی ارتقای قاریان و حافظان قرآن در قم + عکس
کد خبر: 4106638
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

برگزاری کارگاه تخصصی ارتقای قاریان و حافظان قرآن در قم + عکس

چهارمین جلسه کارگاه تخصصی ارتقای قاریان و حافظان قرآن به صورت هفتگی با همکاری مرکز افق بقعه علی‌ابن بابویه و اداره اوقاف و امور خیریه قم برگزار شد.

برگزاری کارگاه تخصصی ارتقاء قاریان و حافظان + عکس

به گزارش ایکنا، چهارمین جلسه هفتگی کارگاه تخصصی ارتقای ویژه قاریان و حافظان قرآن کریم روز گذشته با همکاری مرکز افق بقعه علی‌ابن بابویه و اداره اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار شد.

در این جلسه که به صورت هفتگی برگزار می‌شود علاوه بر کارگاه آموزش و ارتقا، برنامه‌های متنوعی همچون کرسی تلاوت، مسابقه و ... نیز اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خویی، مدیر مرکز افق علی‌ابن بابویه قمی در مورد فعالیت‌های قرآنی این بقعه، گفت: علاوه بر کارگاه‌های تخصصی قرآن، اولین جلسه تخصصی آموزش ترتیل قرآن کریم ویژه حافظان و قاریان قرآن کریم نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: این کارگاه از هفته آینده آغاز می‌شود و زمان برگزاری آن نیز روزهای جمعه از ساعت 10 تا اذان ظهر خواهد بود. مهدی فروغی و مهدی علم‌خواه از قاریان و مرتلان استان قم نیز به عنوان اساتید این دوره معرفی شده‌اند. جلسه آموزش عمومی قرآن همراه با جُنگ معارفی زیر نظر سروش عظیمی، ‌از قاریان ممتاز کشور بخش دیگری از برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha