برگزاری سلسله نشست‌های «دین و حکمرانی اسلامی فضای مجازی»
کد خبر: 4105925
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

برگزاری سلسله نشست‌های «دین و حکمرانی اسلامی فضای مجازی»

دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی مرکز ملی فضای مجازی به مناسبت هفته پژوهش، سلسله نشست‌های «دین و حکمرانی اسلامی فضای مجازی» را برگزار می‌کند

سلسله نشست‌های «دین و حکمرانی اسلامی فضای مجازی» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی مرکز ملی فضای مجازی به مناسبت هفته پژوهش، سلسله نشست‌های «دین و حکمرانی اسلامی فضای مجازی» را برگزار می‌کند.

این نشست‌ها از روز  شنبه ۱۹ آذرماه الی ۲۳ آذرماه برگزار خواهد شد و حجت‌الاسلام انبیایی با موضوع معرفت‌شناسی فضای سایبر؛ آیت‌الله مبلغی با موضوع کاربرد هوش مصنوعی در فرآیند اجتهاد و حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه با موضوع حکمرانی حکمی فضای مجازی و حکمرانی اسلامی فضای مجازی سخنرانی خواهند کرد.

همچنین آیت‌الله قائم مقامی با موضوع نقش ذات‌انگاری و ابزارانگاری فضای مجازی در حکمرانی، حجت‌الاسلام چگینی با موضوع فرصت‌های بین‌المللی حکمرانی اسلامی فضای مجازی و حجت‌الاسلام مهدی‌زاده با موضو اصول و راهبردشناسی حکمرانی سکویی به ارائه بحث می‌پردازد. همچنین حجت‌الاسلام امینی‌نژاد هم با موضوع فضای مجازی، خیر یا شر به ایرد سخن خواهد پرداخت. 

این سلسله نشست‌ها در روزهای یادشده از طریق پخش زنده با ترافیک رایگان https://heyatonline.ir/graaph/ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. 

انتهای پیام
captcha