هم‌اندیشی مدیران مدارس حفظ قرآن همراه تحصیل برگزار شد + عکس
کد خبر: 4105820
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

هم‌اندیشی مدیران مدارس حفظ قرآن همراه تحصیل برگزار شد + عکس

نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس حفظ قرآن همراه با تحصیل اصفهان در مؤسسه فلاح برگزار شد.

هم‌اندیشی مدیران مدارس حفظ قرآن همراه تحصیلبه گزارش ایکنا، نشست اردویی ـ هم‌اندیشی با حضور 18 مدیر مدارس حفظ قرآن همراه با تحصیل در مؤسسه فلاح نجف‌آباد برگزار شد و طی آن پیشنهادات، تجربیات، طرح‌های جدید و برنامه‌های موفق مدیران مدارس تشریح شد.

حسینعلی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد: نشست اردویی و هم‌اندیشی مدیران مدارس حفظ قرآن همراه با تحصیل در شهر نجف‌آباد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این شهر سه مرکز حفظ قرآن همراه با تحصیل قرار دارد که یکی از آن‌ها مؤسسه فلاح است که این نشست آنجا برگزار شد. در این نشست حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف‌آباد سخنرانی کرد و مسائل مربوط به مؤسسات حفظ قرآن و نقاط قوت و ضعف مطرح شد.

جان‌نثاری عنوان کرد: در این نشست نمایندگانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش حضور داشتند و نحوه امتحانات دانش‌آموزان و حفظ قرآن در این مدارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این باره تبادل نظر شد.

وی در رابطه با جزئیات برخی موارد مطرح شده، اظهار کرد: به طور مثال برگزاری امتحانات دانش‌آموزان در طول سال با آموزش‌ و پرورش نیاز به هماهنگی دارد.

انتهای پیام
captcha