برگزاری دوره آموزشی برای ۷۰ مبلغ بومی در زنجان
کد خبر: 4102660
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

برگزاری دوره آموزشی برای ۷۰ مبلغ بومی در زنجان

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان گفت: ۷۰ مبلغ بومی زنجان در دوره آموزشی فضای مجازی و کار با کودک و نوجوان شرکت کردند.

مبلغ دینی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید‌موسی موسوی‌تبریزی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان صبح امروز 6 آذر در جمع خبرنگاران، با اشاره برگزاری دوره آموزشی برای ۷۰ نفر از مبلغان روحانی در زنجان، گفت: به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان این دوره آموزشی به مدت ۲ روز در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به موضوعات این دوره، یادآور شد؛ این دوره طی روزهای دوم و سوم آذرماه جاری با حضور ۳ تن از اساتید مرکز اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته‌های کار با کودک و نوجوان، احکام وقف و فضای مجازی و سواد چند رسانه‌ای برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسوی با توضیح اینکه ۵۰ مبلغ روحانی آقا و ۲۰  مبلغ خانم از استان زنجان در این دوره دو روزه شرکت کرده و از این آموزش‌ها برخوردار شدند، ادامه داد: اداره‌کل اوقاف استان زنجان همه ساله بیش از ۱۰۰ مبلغ دوره دیده را در ایام و مناسبت‌های مذهبی مختلف مثل ماه محرم و رمضان، ایام نوروز و سایر موارد از طریق مرکز اعزام مبلغ این سازمان برای تبلیغ به امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان و همچنین مناطق محروم و کم‌برخوردار اعزام می‌کند.

این مسئول با تاکید بر ضرورت به‌روز‌رسانی آموزش‌ها، خاطر‌نشان کرد: آموزش مستمر مبلغان در مسائل و دانش‌های روز و به روز بودن در جذب و تاثیر بر مخاطب همواره در اولویت‌های آموزشی این اداره‌کل است.

انتهای پیام
captcha