آغاز به‌کار مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال در ارومیه
کد خبر: 4100218
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

آغاز به‌کار مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال در ارومیه

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج آذربایجان غربی از آغاز مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج به مدت سه روز در ارومیه خبر  داد.

مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال در ارومیهنوذر شریعت‌پناه، مسئول سازمان فضای مجازی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به آغاز مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در ارومیه اظهار کرد: این رویداد در مرحله استانی در سه بخش بازی تلفن همراه، نرم‌افزار تلفن همراه و پویا‌نمایی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی افزود: در این مرحله که از ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه برگزار می‌شود، ۱۲۲ نفر در قالب ۳۶ تیم از ۱۲ شهرستان در موضوعات رویداد به رقابت می‌پردازند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج آذربایجان غربی با بیان اینکه ۱۷ تیم در پویانمایی، ۱۵ تیم در طراحی نرم‌افزار موبایلی و چهار تیم در حوزه بازی موبایلی در مرحله استانی شرکت کرده‌اند، ادامه داد: برگزیدگان استانی ضمن دریافت لوح و هدایای نفیس به مرحله کشوری این رویداد بزرگ راه پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: نمایش توانمندی‌های تخصصی بسیج در مرحله تولید محتوای دیجیتال، ارتقا و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی و شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال با هدف اشتغال‌زایی از اهداف این رویداد بزرگ است.

انتهای پیام
captcha