بررسی تجربیات ایران و جهان در توسعه سواد رسانه‌ای
کد خبر: 4099139
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
در نشست تخصصی انجام می‌شود؛

بررسی تجربیات ایران و جهان در توسعه سواد رسانه‌ای

نشست ملی فعالان سواد رسانه‌ای کشور با بررسی راهکارها، چالش‌ها و تجربیات ایران و جهان در توسعه سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود.

بررسی تجربیات ایران و جهان در توسعه سواد رسانه‌ایبه گزارش ایکنا؛ نشست ملی فعالان سواد رسانه‌ای کشور یکشنبه ۲۹ آبان از ساعت ٩ تا ١٧ در مجموعه فرهنگی باغ زیبا در میدان قبا برگزار می‌شود.

در این نشست که به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، صاحب‌نظران و فعالان سواد رسانه‌ای حضور خواهند داشت.

بخش اول این نشست به افتتاحیه اختصاص دارد که از مدیران شورای عالی فضای مجازی، مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارشاد حضور می‌یابند. در بخش دوم نشست‌های تخصصی در قالب سه پنل برگزار می‌شود.

پنل اول به موضوع چالش‌ها و راهکار‌های سواد رسانه‌ای در ایران می‌پردازد که مدیریت آن برعهده بهاره نصیری است و چهار نفر از اساتید به ارائه مقالات خود خواهند پرداخت. پنل دوم مدیریت لیلا وصالی به تجربیات ایران در حوزه سواد رسانه‌ای اختصاص می‌یابد. پنل سوم نیز با مدیریت علیرضا باستانی، مدیرعامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران، به سواد رسانه‌ای و تجربیات جهانی پرداخته می‌شود. در این پنل دو نفر از اساتید از هند و مالزی به ارائه مقالات خود می‌پردازند.

حضور در این نشست‌ها که به صورت زنده از طریق اسکای‌روم پخش می‌شود، برای عموم رایگان است.

انتهای پیام
captcha