محجبه شدن بلاگر معروف
کد خبر: 4098141
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

محجبه شدن بلاگر معروف

نورهان قندیل، کارشناس تغذیه، پس از پوشش حجاب، در صدر فهرست جستجوی گوگل قرار گرفت.

به گزارش ايکنا، به نقل از صدی البلد، نورهان قندیل یکی از بلاگرهای معروف و همچنین متخصص تغذیه و یکی از افراد تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی است که مطالبی مفید درباره غذاها و نوشیدنی‌های سالم و مفید برای سلامتی افراد به اشتراک می‌گذارد.

وی حتی قبل از اینکه حجاب داشته باشد، به واسطه لباس‌های منحصر به فرد خود در شبکه‌های اجتماعی متمایز بوده و علاقه زیادی به انتشار عکس‌های خانوادگی با دختران و همسرش دارد.

نورهان قندیل با انتشار تصویری با حجاب از  طریق اکانت رسمی خود در اینستاگرام نوشت: الحمدلله پروردگار قلبم را هدایت کرد، من یک قدم به او نزدیکترم. پروردگارا قبول کن. من به دعوت شیرین تو محتاجم. پروردگارمان همه ما را هدایت می‌کند و با آنچه دل ما را آرام می‌کند، به ما برکت می‌دهد. هنوز نمی‌دانم در میان گناهانم چه نیکی کرده‌ام که پروردگارم مرا در این همه نعمت و سخاوت غرق کرده‌ است. خدا را شکر.

او ادامه داد: خودم به طور جدی تعجب کردم، اما قلبم مرا به شکلی غیر عادی برای این تصمیم هل می‌داد. دو روز گذشته ناپدید شدم و سعی کردم خودم را بیشتر دریابم و از تمام احساسی که دارم، مطمئن شوم.

نورهان قندیل افزود: ببخشید، این مدت را تحمل کنید، اما ان‌شاءالله به زودی برمی‌گردم، همدیگر را تشویق می‌کنیم و انرژی، عشق و آرامش را با یکدیگر تقسیم خواهیم کرد.

یاسر السهیر، همسر این فعال فضای مجازی که متخصص قلب و عروق  است، همیشه در تمام موفقیت‌هایش از او حمایت می کند و اولین کسی است که بعد از حجاب با او ظاهر می‌شود.

انتهای پیام
captcha