آیات قرآن انسان را از آشوب ذهنی دور می‌کند
کد خبر: 4097580
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

آیات قرآن انسان را از آشوب ذهنی دور می‌کند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آیات قرآن انسان را از آشوب ذهنی دور می‌کند، گفت: کسی در فتنه‌ پیروز است که دچار آشوب ذهنی نشود.

یادواره 400 شهید روحانی و طلبه مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، 15آبان در یادواره 400 شهید روحانی و طلبه مازندران با بیان اینکه تلاوت و توجه به آیات قرآن انسان را از آشوب ذهنی دور می‌کند، گفت: اولین پیام فتنه ایجاد آشوب ذهنی است و کسی در فتنه‌ها برنده است که دچار آشوب ذهنی نشود و آرامش و طمأنینه داشته باشد و محکم باشد.

وی افزود: کسی که عالم به امر خدا و ائمه اطهار نباشد از گزند فتنه‌ها در امان نیست،  باید در فتنه‌ها کار فرهنگی بر مبنای محتوای قرآن انجام دهیم.

تویسرکانی ریشه فتنه‌ها، حوادث، آشوب‌ها و توهین‌ها را در مهجوریت قرآن دانست و گفت: فرهنگ قرآن در آموزش عالی و آموزش و پرورش و حوزه‌ها باید حاکم باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کارآمدی نیروهای مسلح را در سایه قرآن دانست و تصریح کرد: نیروی دفاعی قدرتمندی داریم و به راحتی می‌توانیم آمریکا را مورد هدف قرار بدهیم.

وی به پیشرفت‌های نیروهای مسلح در پهپاد و پدافند و موشک و ... خاطرنشان کرد: امروز جزو ابرقدرت‌ها در حوزه مسائل دفاعی هستیم، بسیاری از کشورهای دنیا به دنبال خرید سلاح از ما هستند و این توفیقات را تحت رهبری یک حکیم قرآنی عمل می‌کند اما اقتصاد و فرهنگ تحت مدیریت قرآنی نیست.

تویسرکانی با بیان اینکه قرآن و ولایت در نیروهای مسلح حاکم است، اظهار کرد: در اقتصاد و سیاست و فرهنگ باید قرآن حاکم شود و باید به برکت قرآن سیستم‌های مشرکانه حاکم بر جهان را نابود کنیم. قرآن راهبرد نجات است و با صدای بلند می‌گوییم سازش با آمریکا موجب خروج ما از اسلام می‌شود.

وی ادامه داد: شهدا برای اجرای احکام الهی شهید شدند و این جریان به چیزی جز اسلام فکر نمی‌کرد و باید پرچم اسلام را در مقابل فرهنگ لیبرالی بلند کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فرهنگ غرب بر پایه خشونت و شهوت است، ادامه داد: اعتراض و انتقاد قانون دارد و شعارهایی که در اغتشاشات داده می‌شود محصول فرهنگ غرب است. آن‌هایی که آشوب و اغتشاش را برپا کردند تعداد قلیلی در کشور هستند و اکثریت دانشجویان و دانشگاهیان ما انقلابی هستند.

وی تأکید کرد: امام پرچم برائت از مشرکین برداشت و در رأس مشرکین آمریکا است و هر کسی طرفدار ارتباط اسارت‌بار با آمریکا باشد مشرک است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه کسانی که انتظار براندازی نظام را دارند و خودنمایی می‌کنند بدانند که این اتفاق نمی‌افتاد، گفت: دشمن به دنبال کشته‌سازی‌های متراکم و حرکت‌های هیجانی است و راهبرد ما قرآن و شرح صدر است. دشمن نمی‌خواهد یک کشور قوی توسط یک نظام دینی با نگاه اهل بیت(ع) ساخته شود و تحملشان تمام شد و شیعه قدرتمند نمی‌خواهد و ما عبور کردیم از صحنه‌های سخت و با اراده الهی ایران را زمینه‌ساز ظهور امام زمان کنیم. 

تویسرکانی با بیان اینکه دوران مظلومیت روحانیت گذشته است، گفت: امروز هر کسی که از قرآن و ولایت جدا شد طعمه گرگ می‌شود، ما با قرآن و ولایت هستیم و زن و مرد ما زیر سایه اسلام کرامت پیدا می‌کند و به عدالت و پیشرفت و معنویت و اخوت و ارزش‌های الهی دست پیدا می کنیم

انتهای پیام
captcha