مردم متحدانه پای انقلاب و برقراری امنیت ایستاده‌اند
کد خبر: 4097508
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

مردم متحدانه پای انقلاب و برقراری امنیت ایستاده‌اند

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم با بصیرت، قدرت و وحدت پای کار انقلاب اسلامی ایستاده و به برقراری امنیت در کشور و استان گیلان کمک کردند، گفت: مردم عزیزمان در برهه‌های حساس در صحنه هستند و اجازه نمی‌دهند دشمنان به کشور نفوذ کرده و برنامه‌های خود در ایجاد آشوب و فتنه در جمهوری اسلامی را اجرایی کنند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 15 آبان‌ماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک بسیجی مدافع امنیت شهید حمید پورنوروز در شهرستان لاهیجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت، اقتدار و پایداری خود را مدیون خون پاک شهیدان همچون شهدای مدافع امنیت و حرم است، اظهار کرد: استکبار جهانی در 44 سال گذشته از همه توان خود برای سرنگونی و ایجاد آشوب در نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده است ولی شهدایی همچون شهیدان پورنوروز و علی‌نژاد با نثار خون پاک خود اجازه اجرایی شدن برنامه‌های شوم دشمنان در کشور را نداده‌اند.

وی با اشاره به فداکاری‌های شهید مدافع امنیت شهید حمید پورنوروز گفت: این شهید والامقام در دفاع از حرم اهل بیت و مرزهای جمهوری اسلامی سالیان متمادی به عنوان مدافع حرم در جبهه مقاومت بوده و باعث افتخار گیلان و جمهوری اسلامی شده است، لذا وجود چنین شهدایی بسیاری از توطئه‌های استکبار را خنثی خواهد کرد.

استاندار گیلان حضور مردم در مراسم تشییع پیکر پاک شهید پورنوروز را نشان‌دهنده انزجار از استکبار جهانی و فتنه‌گران در کشور دانست و گفت: مردم عزیز و با بصیرت ایران تحت تاثیر رسانه‌های معاند قرار نگرفته و با حضور پر شکوه خود در مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان پورنوروز و علی‌نژاد پاسخی محکم به استکبار جهانی داده و به آنان اعلام کردند که اجازه پایمال شدن خون پاک شهیدان را نمی‌دهند.

عباسی با بیان اینکه مردم با بصیرت، قدرت و وحدت پای کار انقلاب اسلامی ایستاده و به برقراری امنیت در کشور و استان گیلان کمک کردند، افزود: مردم عزیزمان در برهه‌های حساس در صحنه هستند و اجازه نمی‌دهند دشمنان به کشور نفوذ کرده و برنامه‌های خود در ایجاد آشوب و فتنه در جمهوری اسلامی را اجرایی کنند.

وی انتقام خون شهدای مدافع امنیت را خواسته به حق مردم دانست و تصریح کرد: فریب‌خوردگانی که با ایجاد آشوب در کشور، باعث ایجاد ناامنی در کشور شدند به آنان هشدار می‌دهیم که سریعا برگردند زیرا مردم و نظام جمهوری اسلامی از خون پاک شهیدان مدافع امنیت نخواهد گذشت و انتقام از عاملان اغتشاشات قطعی است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه وحدت میان مردم و مسئولان در جمهوری اسلامی ناگسستنی است، بیان کرد: مردم، دولت مردمی و انقلابی و بنده به عنوان عضوی کوچکی از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی برای امنیت در جمهوری اسلامی و استان گیلان تا پای جان هستیم و به زودی افرادی که به این شکل جوانان این مرز و بوم را شهید کردند به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

عباسی در حین مراسم تشییع پیکر پاک بسیجی مدافع امنیت شهید حمید پورنوروز، با دیدار با پدر بزرگوار این شهید، شهادت این بسیجی ولایتمدار را به وی و خانواده‌اش تبریک و تسلیت گفت.

انتهای پیام
captcha