فرهنگیان در شرایط کنونی نقش‌آفرین و اثرگذار باشند
کد خبر: 4095888
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

فرهنگیان در شرایط کنونی نقش‌آفرین و اثرگذار باشند

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان انسجام درونی و تبیین درست مسائل را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری ذکر کرد و گفت: فرهنگیان و معلمان در شرایط کنونی می‌توانند نقش‌آفرین و اثرگذار باشند.

نشست هماهنگی یوم‌الله 13 آبان

به گزارش ایکنا از کردستان، هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش استان کردستان، امروز، 9 آبان‌ماه در نشست هماهنگی مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده با اشاره به وقوع حوادث اخیر در سطح کشور و استان، انسجام درونی و تبیین درست مسائل را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری ذکر و اظهار کرد: فرهنگیان و معلمان در این شرایط می‌توانند نقش‌آفرین و اثرگذار باشند.

وی با بیان اینکه به برکت خون پاک شهیدان، نظام اسلامی مقتدر است و همه دلسوزان پای کار هستند، افزود: حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان در راهپیمایی سیزده آبان امنیت‌ساز است.

مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش استان کردستان بیان کرد: آموزش‌و‌پرورش آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌ها اعلام می‌کند و تشکل‌های دانش‌آموزی در این راستا پیش‌رو هستند.

حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش کردستان، هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی به منظور برگزاری راهپیمایی یوم الله سیزده آبان و برگزاری زنگ استکبار ستیزی در مدارس ذکر کرد.

وی با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی از ارسال دستورالعمل وزارتی بزرگداشت 13 آبان به واحدهای اداری و آموزشی استان خبر داد.

نریمانی به برگزاری تجمع دانش‌آموزان دهه هشتادی‌ اشاره کرد و یادآور شد: به همین مناسبت جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی استان با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha