دشمن، هویت دینی ملت غیور ایران را نشانه گرفته است
کد خبر: 4095636
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

دشمن، هویت دینی ملت غیور ایران را نشانه گرفته است

امام جمعه زیرکوه  گفت: امروز دشمن با اختلاط حق و باطل می‌خواهد تشخیص حق از باطل را برای مردم سخت کند و هویت دینی ملت غیور ایران را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام حسن صباغیان، امام جمعه زیرکوهبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام حسن صباغیان، امام جمعه زیرکوه، امروز 8 آبان ماه در  جلسه برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در زیرکوه اظهار کرد: در یوم الله 13 آبان ۵۹ نفر از دانش آموزان در اعتراض به رژیم ستمشاهی پرپر شدند و به شهادت رسیدند و تبعید امام خمینی(ره) در این روز نیز تحول بنیادین برای سرنگونی رژیم ستمشاهی بود.

وی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان یک اتفاق مهم است که در تاریخ ایران ثبت شده است، افزود: تکلیف همه آحاد مردم نسبت به این قضیه مهم مشخص است چرا که استکبار هویت دینی ملت ایران را نشانه گرفته شده است در جنگ نرم این موضوع قابل مشاهده بود.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه 13 آبان به نام روز استکبارستیزی نامگذاری شده است، تصریح کرد: مراسم راهپیمایی 13 آبان روز جمعه ۱۰ از گلزار شهدای حاجی آباد تا مصلای نماز جمعه این شهرستان با حضور مردم انقلابی زیرکوه برگزار خواهد شد.

صباغیان با بیان اینکه امروز دشمن با اختلاط حق و باطل می‌خواهد تشخیص حق از باطل را برای مردم سخت کند و هویت دینی ملت غیور ایران را نشانه گرفته است، بیان کرد: جریان دیگر که دشمن روی آن کار می‌کند ترویج تزویر و نفاق است که بسیار خطرناک است و امروز دشمن با اختلاط حق و باطل می خواهد تشخیص حق از باطل را برای مردم سخت کند.

انتهای پیام
captcha