پیام احمدحسین شریفی به مناسبت پایان ماموریت در موسسه حکمت و فلسفه ایران
کد خبر: 4094295
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

پیام احمدحسین شریفی به مناسبت پایان ماموریت در موسسه حکمت و فلسفه ایران

حجت‌الاسلام احمدحسین شریفی، رئیس پیشین موسسه، به مناسبت پایان ماموریت خود، پیامی منتشر کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، احمدحسین شریفی، رئیس پیشین موسسه، به مناسبت پایان ماموریت خود، پیامی منتشر کرد. لازم به ذکر است که او از آبان ماه سال ۱۴۰۰ به ریاست موسسه منصوب شده بود و پس از پایان ماموریت‌ در موسسه، به ریاست دانشگاه قم منصوب شد.

پیام ایشان به قرار ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم،

خدای بزرگ را شاکرم که مدتی توفیق خدمت‌گذاری به اصحاب فلسفه و حکمت را در موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران به این بنده عطا کرد. هر چند عمر خدمتگذاری اینجانب در این مسئولیت، کوتاه بود، اما حکمت‌های بلندی آموختم و دانش‌ها فراگرفتم.

برخود لازم می‌دانم از حمایت‌های وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری و همکاران ایشان و از همراهی و همدلی همه اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان زحمت‌کش و دوست‌داشتنی موسسه، علی‌الخصوص معاونان و مدیران پژوهشی و اداری صمیمانه قدردانی کنم. خدای بزرگ را شاکرم که در سایه همدلی‌ها و همکاری‌ها و همراهی‌ها و فعالیت‌های جهادی همه همکاران، توفیق انجام کارهای خوبی را عطا کرد.

از اینکه بار این مسئولیت بر دوش جناب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر عسکر دیرباز نهاده شده است، بسیار خوشحالم و امیدوارم حضور شخصیت کاردان و صاحب‌اندیشه‌ای چون ایشان مایه بالندگی بیش از پیش مؤسسه و گسترش حکمت علمی و عملی در سطوح مختلف جامعه شود.

در پایان از همه قصورها و تقصیرها عذرخواهی می‌کنم و همه دوستان را به خدای بزرگ می‌سپارم.
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
احمدحسین شریفی»

 

انتهای پیام
captcha