روابط عمومی‌ها برای تنویر افکار عمومی تلاش کنند
کد خبر: 4093966
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸

روابط عمومی‌ها برای تنویر افکار عمومی تلاش کنند

معاون استاندار قم گفت: روابط عمومی‌ها در جبهه تنویر افکار عمومی تلاش کنند و این تلاش در مقابل فعالیت دشمن در عرصه ناکارآمد جلوه دادن نظام است.

احمد حاجی‌زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی‌زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، یکم آبان‌ماه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام معصومیه، اظهار کرد: بالاترین رسالت و توفیق ما خادمی حضرت معصومه(س) است و باید در این راستا از هر خدمتی دریغ نکنیم.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها در جبهه تنویر افکار عمومی تلاش کنند، تصریح کرد: این تلاش در مقابل فعالیت دشمن در عرصه ناکارآمد جلوه دادن نظام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با بیان اینکه دشمن با استفاده از رسانه ضعف‌ها را بزرگتر جلوه می‌دهند، بیان کرد: فعالیت‌های خوبی توسط مدیران انجام می‌شود که باید برای مردم تبیین شوند.

وی از جزیره‌ای‌ عمل‌ کردن برخی انتقاد کرد و گفت: باید با همکاری و هم‌افزایی مضاعف به دنبال افزایش کارکردهای دستگاه‌ها باشیم.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه نحوه ارزیابی عملکرد مدیران باید تغییر پیدا کند، یادآور شد: باید ریل‌گذاری جدیدی صورت بگیرد تا ارزشیابی‌ها در کف جامعه مشخص شود.

وی با تأکید بر اینکه این جلسات باید به‌صورت مستمر برگزار شود، یادآور شد: در مجموعه مدیریت استان و معاونان استاندار آمادگی لازم برای پیگیری مطالبات از مدیران کل وجود دارد.

انتهای پیام
captcha