برگزاری ششمین جلسه تلاوت و استماع قرآن
کد خبر: 4093185
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
با هنرنمایی قاریان جوان انجام شد

برگزاری ششمین جلسه تلاوت و استماع قرآن

ششمین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم، باحضور جمعی از پیشکسوتان قرآنی و قاریان و حافظان ممتاز و ارتباط برخط تصویری قرآنیان سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ شورای عالی قرآن همواره به بهانه‌های مختلف ازجمله برگزاری جلسات آموزشی، نشست‌های تخصصی و محافل بزرگداشت شخصیت‌های قرآنی، تلاش کرده فضای اجتماع قرآنیان را فراهم کند.

در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، برپایی محفل تخصصی تلاوت با عنوان «جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم» از آذر سال گذشته در دستور کار شورای عالی قرآن قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، ششمین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم، چهارشنبه ٢٧مهر، پس اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س) برگزار شد.

در این جلسه که توسط محمد بنیادی، پیشکسوت قرآنی کشورمان اداره شد، سیدمصطفی حسینی از قزوین، وحید خزائی و طه کبیری از تهران، سیدعلیرضا موسوی از آذربایجان شرقی، سیدمحمد مدنی از البرز و علیرضا رحمانی از همدان، آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند.

ارسالی//ششمین جلسه تلاوت و استماع قرآن با هنرنمایی قاریان جوان همراه شد

یکی از بخش‌های جذاب این جلسه، پخش فراز‌هایی خاطره انگیز از تلاوت ١۵ سال پیش سیدعلیرضا موسوی در سن نوجوانی در حضور مقام معظم رهبری و پس از آن تلاوت زنده و حضوری این قاری تبریزی در محفل بود که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

پخش گزیده‌ای از سخنان آیت الله ناصری و حجت‌الاسلام مسعود عالی و اجرای دعای ختم قرآن توسط بنیادی، از دیگر بخش‌های این محفل معنوی بود.

ثواب تلاوت‌های این جلسه قرآن به ارواح مطهر شهدای مدافع امنیت ایران اسلامی و اساتید فقید قرآنی از جمله حجت الاسلام محمدرضا شهیدی‌پور تقدیم شد.

گزارش ششمین جلسه تلاوت و استماع قرآن 

انتهای پیام
captcha