خدمتگزاری به خانواده شهدا و ایثارگر توفیق بزرگی است
کد خبر: 4092824
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰

خدمتگزاری به خانواده شهدا و ایثارگر توفیق بزرگی است

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی گفت: خدمتگزاری به شهدا و جامعه ایثارگری توفیق بزرگی است که امروز نصیب همه ما و به‌ویژه کارکنان خدوم بنیاد شده و یقیناً وظیفه ما در قبال عزیزان ایثارگر سنگین‌ است.

رضا ربیعی، مدیرکل بنیاد شهید مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، رضا ربیعی، مدیرکل بنیاد شهید استان، در همایش تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر، گفت: همه ما در مقابل شهدا رسالت عظیمی به دوش داریم، اما رسالت فرزندان شهدا و ایثارگران بسیار عظیم‌ترست؛ چراکه پرچم‌دار این مسیر طولانی و سخت و حافظ سیره شهدا هستند و قطعاً آینده نظام اسلامی به دست توانای فرزندان شاهد و ایثارگر اداره خواهد شد.

وی بیان کرد: خدمتگزاری به شهدا و جامعه ایثارگری توفیق بزرگی است که امروز نصیب همه ما و به‌ویژه کارکنان خدوم بنیاد شده است و یقیناً وظیفه ما در قبال عزیزان ایثارگر سنگین‌ است که امیدواریم بتوانیم به شکرانه این افتخاری که نصیب ما شده هر آنچه را که در توان داریم در طبق اخلاص گذاشته و به جامعه ایثارگری خدمت کنیم که در فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

ربیعی گفت: مایه افتخار است که فرزندان شاهد و ایثارگر در عرصه‌های شکوفایی علمی، پیش‌قدم هستند، شما عزیزان جزو مفاخر ایران اسلامی هستید و همواره باید نمونه و ممتاز باشید، چراکه پدران شما نمونه بوده و هستند. افتخارآفرینی‌های امروز دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر افتخار بزرگی است که با داشتن آگاهی در زمینه‌های مختلف می‌توان با دشمنان ایران اسلامی مقابله کرد.

ربیعی عنوان کرد: مطالعه خط و مشـی زندگی شهدا و ایثارگران موجب آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد و شما عزیزان شاهد و ایثارگر به‌عنوان الگوی فداکاری در جامعه باید با پیروی از راه پدران خود افرادی ولایت‌مدار باشید.

یادآور می‌شود،  در این مراسم از 30 دانش‌آموز دوره ابتدایی، 20 دانش‌آموز دوره متوسطه اول و 20 دانش‌آموز دوره متوسطه دوم از شهرستان اراک تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha