تأثیرپذیری دختر اروپایی از صوت قرآن + فیلم
کد خبر: 4092671
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

تأثیرپذیری دختر اروپایی از صوت قرآن + فیلم

کلیپ انتشاریافته در شبکه‌های اجتماعی که صحنه تأثیرپذیری دختر جوان اروپایی از شنیدن صوت تلاوت قرآن کریم را نشان می‌دهد با استقبال کاربران همراه شده است.

تأثیرپذیری دختر اروپایی از صوت قرآن + فیلمبه گزارش ایکنا؛ به نقل از مشاهد 24، به تازگی کلیپی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که صحنه‌ای از یک دختر اروپایی را به تصویر می‌کشد که برای اولین بار در زندگی‌اش به صوت تلاوت قرآن کریم گوش می‌دهد.

این کلیپ چند ساعت پس از انتشار در شبکه اجتماعی توئیتر هزاران لایک و بازتوئیت به دست آورد.

در این ویدئو دختری که ملیتش مشخص نیست، در حالی که در خیابان راه می‌رفت، تحت تأثیر صوت تلاوت قرآن که از سوی راننده موتور سیکلت در خیابان پخش می‌شد، توقف کرد و با نشستن روی زمین، شروع به گریه کرد.

در جزئیات این کلیپ معلوم می‌شود که یک پیک موتوری در حالی که قصد تحویل سفارش به مشتری را داشت با موتور سیکلت خود صدای قرائت قرآن را پخش می‌کرد که با تعجب این دختر جوان که به وضوح جذب این صدای تلاوت قرآن شده بود، مواجه شد؛ به حدی که آن دختر روی زمین نشست تا به گوش دادن به صوت قرآن ادامه دهد.

فرد پیک موتوری از دختر در مورد عکس‌العملش نسبت به شنیدن قرآن و اینکه آیا دوست دارد آن را بشنود پرسید و او پاسخ داد: بله  و وقتی از او پرسید که چه حسی دارد می گوید : دلم را خیلی می‌سوزاند.

وقتی علت گریه‌اش را از وی پرسید، وی پاسخ داد: زیباست و قلبش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام
captcha