مؤسسه خادم‌الرضا(ع) کوثر زابل به مکان جدید منتقل شد
کد خبر: 4090219
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

مؤسسه خادم‌الرضا(ع) کوثر زابل به مکان جدید منتقل شد

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم‌الرضا(ع) کوثر زابل از آسیب‌های وضعیت کرونا درامان نمانده است و به دلیل فقدان منبع درآمد کافی و سختی در تأمین اجاره‌بها، مجبور به انتقال مکان مؤسسه شده است.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم‌الرضا(ع) کوثر زابلحجت‌الاسلام والمسلمین حسن صیادی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم‌الرضا(ع) کوثر زابل در گفت‌وگو با ایکنا درباره وضعیت فعالیت مؤسسه پس از فروکش کردن تب و تاب کووید 19 گفت: مؤسسه مدتی به دلیل وضعیت قرمز کرونا و کمی استقبال متقاضیان از آموزش حضوری، تعطیل شد، ولی سعی کردیم تا آموزش‌های خود را در فضای مجازی داشته باشیم.

وی افزود: به دلیل اینکه مؤسسه در منطقه محروم است و بسیاری از قرآن‌آموزان از امکانات و تجهیزات حداقلی چون تلفن هوشمند و کامپیوتر برخوردار نیستند و بعضا حتی در معیشت خود نیز مانده‌اند، بنابر این حتی از آموزش‌ها در بسترهای غیر حضوری نیز آن چنان استقبالی نشد و از سوی دیگر حمایت‌ها از مجموعه‌های مردمی نیز آنگونه که انتظار می‌رفت، نبوده و نیست.  

صیادی به هزینه‌های سنگین اجاره‌بها‌ و از طرف دیگر انتظار مخاطبان قرآن به شرکت در کلاس‌ها به صورت رایگان یا دریافت شهریه‌های حداقلی اشاره کرد و گفت: مؤسسه ما نیز با مشکل مکان استیجاری و هزینه سنگین اجاره‌بها روبرو شد و به دلیل نبود منبع درآمد کافی، مجبور به تحویل مکان مؤسسه شدیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مکانی در میدان بشیرالله، خیابان شهید طباطبایی، کوچه 24 مستقریم ودوره‌های آموزشی خردسالان را برگزار کنیم.

مدیر مؤسسه خادم‌الرضا(ع) کوثر زابل به آغاز دوره‌های مقطع مهد و پیش‌دبستان مؤسسه در سال تحصیلی جدید با رویکرد قرآنی اشاره کرد و گفت: حفظ قرآن، آموزش نماز، آموزش احکام، حدیث، شعر و قصه، آموزش ریاضی، آموزش مفاهیم علوم، کاردستی، نقاشی و خلاقیت، آموزش زبان و بازدیدهای علمی، فرهنگی و تفریحی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مقطع آموزشی است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام کودکان می‌توانند با شماره 09045384189 تماس بگیرند یا از طریق پیام‌رسان ایتا، پیام ارسال کنند.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم‌الرضا(ع) کوثر فعالیتش را به صورت غیر رسمی از سال ۹۰ با مدیریت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن صیادی آغاز کرد و در سال ۹۳ موفق به اخذ مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

این مرکز با محوریت تمرکز بر روی آموزش قرآن به نونهالان راه‌اندازی شد تا قرآن‌آموزان خردسال پس از اتمام دوره‌ها در کنار آشنایی با قرآن با اهل‌بیت(ع) و احکام آشنا شوند، البته در کنار آن نیز دوره‌های آموزش عمومی ویژه بزرگسالان را نیز برگزار می‌کند. 

انتهای پیام
captcha