اهدای 33 هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند فارس
کد خبر: 4086812
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

اهدای 33 هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند فارس

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۷۰ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند استان اهدا شده است، گفت: امسال نیز بیش از ۳۳ هزار بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز، ۲۹ شهریورماه در آیین توزیع ۱۵ هزار نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند استان فارس که در مسجد وکیل شیراز برگزار شد، گفت: استان فارس همیشه در موضوعاتی از جمله کمک‌های مؤمنانه، آزادسازی زندانیان، کمک به دانش‌آموزان نیازمند و امور خیر سرآمد، پیشتاز و پیش قدم است.

وی ادامه داد: تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان به عنوان یک سنت حسنه جاری شده است البته همیشه این موضوع بوده است اما به شکل منظم، وسیع و در یک تاریخ مشخص، سومین سالی است که این کار را انجام می‌دهیم.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: تاکنون بیش از ۲۷۰ هزار بسته به دانش‌آموزان هدیه شده است و امسال نیز با این مرحله بیش از ۳۳ هزار بسته لوازم‌التحریر به آن‌ها اهدا می‌شود که شامل حداقل نیازمندی دانش‌آموزان است البته ممکن است نیازمندی آن‌ها به پوشاک و مسائل دیگر نیز باشد که در برنامه ما است.

بوعلی با اشاره به موضوع دانش‌آموزان گفت: این مسئله مختلف است؛ یک بحث خانواده‌های نیازمند و خود دانش‌آموزان است که باید مورد توجه قرار گیرد و یک بحث هم موضوع آموزش و کمک تحصیلی به آن‌ها است که این هم برای دانش‌آموزانی که از تحصیل عقب مانده بودند به عنوان یک کار جهادی شروع شده است.

انتهای پیام
captcha