جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4085082
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلستان برگزار شد

جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس و دیگر مسئولان اجرایی امروز، ۲۱ شهریور در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان برگزار شد.

جلسه ستاد هفته دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از گلستان، جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس و دبیر کمیته اجرایی همایش ملی تقریب، مدیر‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و فرماندهان نظامی و مدیران اجرایی استان و با ارتباط تصویری با فرمانداران شهرستان‌های استان، امروز، ۲۱ شهریور در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به همایش جهاد و شهادت در مکتب شهید سلیمانی و گرامیداشت ۱۱۰۰۰ شهید اهل‌سنت کشور که در گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: بزرگداشت سالگرد دفاع مقدس در واقع گرامیداشت ۴۰ سال ایثار، ازخودگذشتگی، جانفشانی و صبر ملت بزرگ ایران است.بزرگداشت ۴۰ سال مقاومت و پیروزی و عبور باعزت مردم از بحران‌ها و موانع مختلفی که استکبار جهانی و دشمنان اسلام با خیال خام خود سر راه ملت ما قرار دادند.

سرهنگ کاظمی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام صفر و اربعین شهدای کربلا افزود: این تقارن فرصت بسیار مناسبی است که نگاه عمیق‌تری به تاریخ دفاع مقدس داشته باشیم؛ تاریخی که مقام معظم رهبری همیشه تأکید و سفارش فرموده‌اند سرشار از حماسه، شهادت و از خودگذشتگی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان اظهار کرد: همایش ملی تقریب مذاهب و تمدن‌سازی نوین اسلامی در گام دوم که با همکاری دانشگاه امام حسین(ع) و استانداری گلستان و به میزبانی گلستان برگزار می‌شود.

مهاجر تصریح کرد: امور اجرایی این همایش از سوی دستیار استاندار در امور اقوام و مذاهب در حال پیگیری است و در این زمینه سلسله همایشها و پیش نشست‌هایی در راستای گرامیداشت ۱۱۰۰۰ شهید اهل‌سنت کشور انجام شده است.

در ادامه این نشست که به‌صورت وبیناری و با حضور فرمانداران برگزار شد، دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرده و انتظار می‌رود فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان همکاری لازم را در برگزاری این همایش به‌عمل آوردند.

انتهای پیام
captcha