برگزاری هفتمین اجلاسیه «مجاهدان در غربت» در دامغان
کد خبر: 4083038
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

برگزاری هفتمین اجلاسیه «مجاهدان در غربت» در دامغان

اجلاسیه مجاهدان در غربت و همایش علمی «تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی» در دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

برگزاری اجلاسیه «مجاهدان در غربت» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، شب گذشته، دوازدهم شهریور، در جلسه هماهنگی هفتمین اجلاسیه بین‌المللی بزرگداشت مجاهدان در غربت در استانداری با اشاره به اینکه این اجلاسیه یک اجلاسیه بین‌المللی و افتخار کشور، استان و دامغان است گفت: پیامبر اکرم(ص) و بسیاری از ائمه‌ معصومین(ع) در طول مدت زندگی‌خود از مجاهدین در غربت بودند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران درآستانه نظم جدید جهانی حوزه نهضت مقاومت و در بخش سخت‌افزار و نرم افزار وظایف سنگینی دارد.

یادآور می‌شود اجلاسیه مجاهدان در غربت و همایش علمی «تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی» در دانشگاه علم و صنعت به منظور ارائه مقالات و سخنرانی‌های جمعی از مهمانان داخلی و خارجی همزمان با شهادت امام هشتم علی ابن موسی الرضا علیه السلام از ۲ تا ۴ مهر ماه با حضور جمعی از اندیشمندان و فرهیختگان از ۳۶ کشور جهان برگزار می‌شود.

اختتامیه اجلاسیه مجاهدان در غربت و همایش علمی «تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی» در دانشگاه دامغان برگزار می شود.

اجلاسیه مجاهدان در غربت تاکنون ۶ سال متوالی با حضور سفرای کشورهای اسلامی، مقامات لشکری و کشوری همچون فرماندهان نیروهای مسلح و روسای قوا و خانواده شهدا و مجاهدان مقاومت از جمله شهید سلیمانی، خانواده شهید مغنیه، خانواده شهید حججی، خانواده شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی برگزار شده است.

همچنین هشت مقاله برتر این فراخوان با جوایزی مورد تقدیر قرار می‌گیرد و همچنین چاپ و منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha